Lenovo og?osi?o, ?e 1 pa?dziernika 2021 roku Miko?aj Bobi?ski oraz Tomasz Klewinowski do??czyli do polskiego oddzia?u firmy. Miko?aj Bobi?ski obejmie stanowisko Large Enterprise Leader i b?dzie odpowiedzialny za zwi?kszenie udzia?u firmy w segmencie klientów ko?cowych w poszczególnych kategoriach produktowych oraz us?ug dla biznesu. Tomasz Klewinowski jako SMB Segment Leader w Lenovo Polska skupi si? na rozwoju kana?u partnerskiego, sieci dystrybucyjnej oraz wspó?pracy z partnerami z sektora M?P.
– Rynek IT dynamicznie si? zmienia i staje si? teraz silny jak nigdy wcze?niej. Do??czenie do zespo?u Miko?aja oraz Tomasza to dla nas strategiczne wzmocnienie. Ich do?wiadczenie, umiej?tno?ci przywódcze oraz zaanga?owanie pomo?e nam w utrzymaniu pozycji lidera na rynku oraz zwi?kszaniu naszych udzia?ów w perspektywicznych segmentach. Jestem pewien, ?e najlepsze jest wci?? przed nami – mówi Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska.
Miko?aj Bobi?ski z bran?? IT zwi?zany jest od 13 lat. Wspó?pracowa? z globalnymi liderami technologicznymi jak Dell, Fujitsu Technology Solutions oraz Samsung Electronics Polska, gdzie kolejno pe?ni? funkcje Sales Manager, Channel Sales Manager oraz Sales Director, CEE, B2B Division. Ostatnio piastowa? stanowisko Country Manager, Poland & Baltics w Ingenico. Jest absolwentem EMBA na programie IMD Uniwersytetu w Lozannie, jak równie? Wydzia?u Zarz?dzania na Uniwersytecie Warszawskim, oraz In?ynierii Oprogramowania na Polsko?Japo?skiej Akademii Technik Komputerowych.
– Ciesz? si? na rozpocz?cie pracy w Lenovo. To innowacyjny lider technologiczny, dlatego do??czenie do polskiego zespo?u i rozwijanie strategii sprzeda?y w segmencie Enterprise b?dzie interesuj?cym wyzwaniem. Wierz?, ?e moja wiedza oraz umiej?tno?ci wp?yn? na dalszy rozwój organizacji w Polsce z ambitnymi planami na kolejne lata – mówi Miko?aj Bobi?ski, Large Enterprise Leader w Lenovo Polska.
Tomasz Klewinowski posiada wieloletnie do?wiadczenie w zakresie zarz?dzania i prowadzenia projektów sprzeda?owych w bran?y IT. Pracowa? u producentów, dystrybutorów oraz partnerów, dlatego wyró?nia si? doskona?? znajomo?ci? rynku oraz kompleksowym spojrzeniem na biznes. Przez ostatnie 6 lat pracowa? w firmie Samsung Electronics Polska, gdzie jako Head of Sales odpowiada? za strategi? komunikacji produktów i rozwi?za? Display i Memory dla biznesu na polskim rynku oraz w regionie Europy ?rodkowo-Wschodniej (w 13 krajach), nadzorowa? dzia?ania z zakresu product management oraz kierowa? prac? licz?cego 30 osób dzia?u sprzeda?y. Pracowa? te? dla wiod?cego dystrybutora IT i elektroniki u?ytkowej w Europie AB S.A., gdzie jako Country Sales Manager odpowiada? za m.in. dzia?ania sprzeda?owe, relacje z kluczowymi klientami oraz budowanie nowych kana?ów dystrybucji. Tomasz Klewinowski jest absolwentem Wydzia?u Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardyna?a Stefana Wyszy?skiego.
– Jestem podekscytowany do??czeniem do tak szanowanej marki, jak Lenovo i mo?liwo?ci? rozwoju biznesu w tak kluczowym obszarze firmy, jakim jest kana? partnerski. Bardzo ciesz? si?, ?e wraz z now? rol? b?d? móg? wspiera? partnerów biznesowych, wspólnie z nimi pracuj?c i pomaga? im w dostosowaniu si? do dynamicznie zmieniaj?cego si? rynku za spraw? innowacji oraz potencja?u, który oferuje Lenovo – komentuje Tomasz Klewinowski, SMB Segment Leader w Lenovo Polska.