M?P vs. du?e korporacje – kto lepiej wykorzystuje sztuczn? inteligencj??

Newsroom BrandsIT
2 Min
?ród?o: Freepik

Niedawna ankieta przeprowadzona w?ród 600 specjalistów IT ujawni?a, ?e ma?e i ?rednie firmy (sektor M?P) s? bardziej przekonane do sztucznej inteligencji i korzy?ci z niej p?yn?cych, ni? du?e przedsi?biorstwa. Zdecydowana wi?kszo?? (95%) specjalistów IT pracuj?cych w sektorze M?P czuje si? pewnie, je?li chodzi o wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji w swojej pracy i widzi wi?ksze mo?liwo?ci wzrostu przychodów dzi?ki tej technologii.

Rozwój nowej technologii generatywnej sztucznej inteligencji demokratyzuje innowacje i pozwala ma?ym i ?rednim firmom konkurowa? na bardziej wyrównanych warunkach. Badania pokazuj?, ?e dzi?ki zastosowaniu sztucznej inteligencji ma?e i ?rednie firmy ju? teraz uzyskuj? g??bszy wgl?d w biznes, zwi?kszaj? przychody oraz poprawiaj? jako?? obs?ugi klienta.

Ma?e i ?rednie firmy nap?dzaj? wzrost dzi?ki sztucznej inteligencji, podczas gdy du?e przedsi?biorstwa koncentruj? si? na wydajno?ci operacyjnej.

Trzy najwa?niejsze korzy?ci ze sztucznej inteligencji dla ma?ych i ?rednich firm:
·       Lepszy wgl?d w biznes
·       Zwi?kszenie przychodów
·       Lepsza obs?uga klienta

Trzy najwi?ksze korzy?ci ze sztucznej inteligencji dla du?ych przedsi?biorstw:
·       Automatyzacja rutynowych zada?
·       Zwi?kszenie wydajno?ci
·       Lepsza obs?uga klienta

Du?e przedsi?biorstwa zmagaj? si? ze wdra?aniem nowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, cz??ciej ni? ma?e i ?rednie firmy

Zespo?y IT w du?ych przedsi?biorstwach pi?ciokrotnie cz??ciej, ni? zespo?y IT w ma?ych i ?rednich firmach, zmagaj? si? z takimi problemami, jak równowa?enie szybko?ci, warto?ci biznesowej i bezpiecze?stwa, które maj? miejsce podczas wdra?ania nowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja. Ponad dwukrotnie cz??ciej martwi? si? tak?e o to, ?e infrastruktura zarz?dzania danymi w ich organizacji, podobnie infrastruktura ds. bezpiecze?stwa nie nad??? za zapotrzebowaniem na innowacje.

– Sztuczna inteligencja wyrównuje szanse ma?ych i ?rednich firm. Dzi?ki generatywnej sztucznej inteligencji, która przejmuje wi?kszo?? powtarzalnych, a czasem ?mudnych zada? w ramach w pe?ni po??czonego pakietu produktów, zespo?y M?P nagle maj? wi?cej czasu na bardziej strategiczn? i warto?ciow? prac?, tak? jak nawi?zywanie kontaktów z potencjalnymi klientami i partnerami. W rezultacie mog? dzia?a? równie szybko – lub szybciej – ni? wi?ksze firmy, jednocze?nie znacznie poprawiaj?c jako?? obs?ugi klientakomentuje Kristopher Billmaier, dyrektor generalny Salesforce Starter Suite.

Udostępnij