Brandsit

Portal technologiczno – biznesowy

  • Aktualno?ci
  • Artyku?y
  • Dane
  • Opinie
Font ResizerAa

Brandsit

Portal technologiczno – biznesowy

Font ResizerAa
Search
  • Kategorie
    • Aktualno?ci
    • Artyku?y
    • Dane
    • Opinie
  • Personalizacja
    • Polecane
    • Zak?adki
    • Historia
    • Preferencje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
Aktualno?ciKana? sprzeda?y

New Product Training ’22 w blasku 30. urodzin marki ThinkPad

Bartosz Martyka
Aktualizacja: 4 maja, 2025 10:46
Bartosz Martyka
Udostępnij
6 Min
Lenovo New Product Training ’22
List of Images 1/10
Udostępnij

Lenovo Polska, podczas tegorocznej edycji New Product Training, zaprezentowa?o najnowsze rozwi?zania oraz produkty, które w najbli?szym czasie znajd? si? w bogatym portfolio globalnego lidera technologicznego. W tym roku spotkanie mia?o wyj?tkow? opraw? ze wzgl?du na uroczysto?? Think30, czyli hucznych obchodów 30-lecia legendarnej marek ThinkPad oraz ThinkSystem. Gospodarz spotkania – Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska – zabra? go?ci w sentymentaln? podró? po bogatej, trzydziestoletniej historii serii Think oraz zach?ci? do spojrzenia w najbli?sz? przysz?o??, która tworzy si? na naszych oczach. Przyk?adem id?cym za t? sugesti? by?a prezentacja najnowszego ThinkPada X1 Fold 16 1. generacji – prze?omowego laptopa Lenovo z elastycznym ekranem. 

Pierwsz? prelekcj? rozpocz?? Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska, który zaprezentowa? warto?ci, kierunki oraz rozwój Kana?u Partnerskiego w strukturze One Channel. Tomasz Klewinowski przedstawi? zmiany, które zasz?y w Programie w ostatnim roku, zapraszaj?c na scen? osoby odpowiadaj?ce za relacje z poszczególnymi segmentami rynku. Wskaza? równie? warto?ci, które kierowa?y zmianami: 

– W zmiennym i niepewnym ?rodowisku d??enie do stabilno?ci i przewidywalno?ci jest wa?n? warto?ci?. Kierujemy si? ni? tworz?c inicjatywy w programie partnerskim Lenovo, którego kluczowymi sk?adowymi s? m.in. dost?p do wiedzy i najnowszych technologii, wsparcie marketingowe i techniczne oraz bonusy korzystnie wp?ywaj?ce na wspó?prac? z partnerami, czyni?c j? przyjemniejsz?. Dzi? spotykamy si? twarz? w twarz, dzi?ki czemu mo?emy zacie?ni? nasze relacje i porozmawia? na temat wspólnej przysz?o?ci – mówi? Tomasz Klewinowski, Dyrektor Kana?u Partnerskiego w Lenovo Polska.

Podczas prezentacji szef kana?u partnerskiego opowiedzia? o programie motywacyjnym oraz nagrodach przyznawanych partnerom, dystrybutorom i kontrahentom za realizacj? poszczególnych planów. 

W prelekcji Tomasza Szewczaka, Commercial Notebooks 4P Managera w Lenovo Polska, szczególn? uwag? po?wi?cono pe?nemu portfolio notebooków biznesowych Lenovo na 2022 rok. Tomasz Szewczak przedstawi? niezmienne filary produktów ThinkPad, którymi s? u?yteczno??, innowacyjno?? i legendarna jako?? oraz wytrzyma?o??, na których budowane s? kolejne innowacyjne notebooki Lenovo. Uczestnicy mieli okazj? pozna? najwa?niejsze cechy, zalety najnowszych urz?dze? marki, m.in. laptopów ThinkPad X1 Carbon 10. generacji czy ThinkBook Plus 3. generacji, zag??biaj?c si? w rozwi?zania takie jak ThinkPad Privacy Guard, EyeSafe®, nowe panele OLED czy najnowszej generacji podzespo?y.

– Cieszymy si?, ?e w okr?g??, trzydziest? rocznic? marki ThinkPad, mo?emy zaprezentowa? naszym Partnerom tak niezwykle interesuj?ce i innowacyjne notebooki, które mog? pochwali? si? nie tylko najwydajniejszymi podzespo?ami, ale tak?e unikatowymi dla Lenovo rozwi?zaniami i us?ugami. Nasze portfolio nieustannie uzupe?niamy równie? o akcesoria takie jak urz?dzenia z serii Lenovo Go, które stanowi? odpowied? na aktualne potrzeby pracowników zdalnych – powiedzia? Tomasz Szewczak, Commercial Notebooks 4P Manager w Lenovo Polska.

Podczas tegorocznej edycji Lenovo New Product Training nie zabrak?o panelu dedykowanego rozwi?zaniom stacjonarnym. ?ukasz Rutkowski, DT / WKST / VIS 4P Manager w Lenovo Polska, podkre?li?, jak istotn? rol? w portfolio Lenovo wci?? odgrywaj? urz?dzenia z serii ThinkCentre – w tym komputery All-in-One, modu?owe ThinkCentre TIO oraz szeroka gama monitorów ThinkVision. ?ukasz Rutkowski przedstawi? najnowsze produkty z tych serii – m.in. ThinkCentre Neo 50s, AiO ThinkCentre Neo 50a 24 czy monitor ThinkVision P27h-30 wraz z najnowszymi rozwi?zaniami i technologiami, które zosta?y w nich zaimplementowane. 

– Ci?g?y rozwój rozwi?za? stacjonarnych Lenovo udowadnia, jak innowacyjna jest ta marka. To kolejny raz, kiedy to mo?emy pochwali? si? jeszcze wi?kszymi usprawnieniami w ca?ym segmencie ThinkCentre, pocz?wszy od dostosowania designu do nowocze?niejszych przestrzeni, przez zwi?kszenie bezpiecze?stwa u?ytkowników, a? po rozwi?zania smart czy przyjazne ?rodowisku opakowania. Modernizacji nie omin??a tak?e seria monitorów ThinkVision, po?ród których znalaz?a si? nowo?? w postaci modelu P40w-20 – pierwszy na ?wiecie monitor zaprojektowany pod Intel vPro® – mówi? ?ukasz Rutkowski, DT / WKST / VIS 4P Manager w Lenovo Polska.

Wa?n? cz??ci? spotkania by?y równie? rozwi?zania dla profesjonalistów zwi?zanych z bran?? kreatywn?. Maciej Misiewicz, Workstations Business Development Manager w Lenovo Polska wskaza? najwa?niejsze zalety stacji roboczych z rodziny legendarnej marki ThinkPad takie jak modele P14s, 16s czy ThinkPad P16. Do kluczowych cech stacji roboczych nale?? przede wszystkim tworzenie tych rozwi?za?, zgodnie z potrzebami klienta, „szycie na miar?”, w zale?no?ci od przeznaczenia urz?dzenia. Maciej Misiewicz zaprezentowa? równie? desktopowe stacje robocze ThinkStation P360 Ultra, P620 jak równie? najwa?niejsze certyfikaty, dzi?ki którym praca na urz?dzeniach profesjonalnych z serii Think spe?nia wszystkie istotne z punktu widzenia projektantów, architektów czy innych bran? kreatywnych certyfikacje. W trakcie prezentacji zosta?y równie? omówione kluczowe globalne wspó?prace, przy których workstacje stanowi? serce technologii marek takich jak: Aston Martin, Ducati czy Formu?a 1.

Po wszystkich prezentacjach odby? si? konkurs z pytaniami z ca?odniowej serii prelekcji. Zwie?czeniem spotkania by? wyk?ad prowadzony przez dr. Macieja Kaweckiego, który opowiedzia? o najbardziej przysz?o?ciowych startupach rozwijaj?cych technologi? diagnostyczn?, perowskitow?, zwi?zan? z bezpiecze?stwem jazdy samochodem czy przysz?o?ci metaversum.

TEMATY:Lenovo
Udostępnij
Facebook Copy Link Print
Avatar photo
ByBartosz Martyka
Posiada wieloletnie do?wiadczenie w PR, przedsi?biorca, by?y reseller i programista. Specjalizuje si? w zarz?dzaniu strategicznym.

You Might Also Like

Google
Kana? sprzeda?yAktualno?ci

Rosja oskar?a Google o ujawnienie danych ?o?nierzy

4 maja, 2025
laptop, komputer, praca
Aktualno?ciKana? sprzeda?y

Wielki come back op?aty reprograficznej

4 maja, 2025
KGHM, VR
Aktualno?ci

Pracownicy KGHM szkol? si? z pomoc? VR

4 maja, 2025
europe map globe world earth maps 556183 pxhere.com
Aktualno?ci

Covid-19: w Europie ponad 1 mln zachorowa?, na ?wiecie – 2,2 mln

4 maja, 2025
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?

Not a member? Sign Up