Nokia przenosi funkcje HR do Oracle Fusion Cloud HCM

Newsroom BrandsIT
3 Min

Firma Nokia wybra?a  Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM) w celu konsolidacji i zast?pienia swoich dotychczasowych systemów HR rozwi?zaniami chmurowymi w ramach globalnego programu cyfryzacji. Nokia, zatrudniaj?ca pracowników w 130 krajach, b?dzie korzysta? z globalnego wdro?enia rozwi?zania Oracle Cloud HCM do zarz?dzania wszystkimi procesami HR, w tym rekrutacj?, wynagrodzeniami i zarz?dzaniem wynikami.

W 2021 roku Nokia uruchomi?a strategi? „One Nokia Digital”, aby wspiera? konkurencyjno?? firmy poprzez wdro?enie rozwi?za? cyfrowych. W ramach tych dzia?a? firma Nokia zast?pi swoje lokalne systemy HR rozwi?zaniami Oracle Cloud HCM. Nokia wybra?a aplikacje chmurowe Oracle Cloud HCM do standaryzacji procesów HR na wspólnej platformie danych, dzi?ki czemu mo?e zapewni? spójne ?rodowisko obs?ugi pracowników w ró?nych zespo?ach, ?atwiej zarz?dza? us?ugami kadrowymi i skalowa? je globalnie.

„Optymalizacja do?wiadczenia pracowników jest centraln? cz??ci? naszej strategii. Naszym celem jest zapewnienie sprawno?ci organizacyjnej, doskona?ego do?wiadczenia pracowników i wzrostu wydajno?ci, które wspieraj? konkurencyjno?? firmy Nokia. Cieszymy si?, ?e mo?emy wspó?pracowa? z Oracle, poniewa? Oracle Cloud HCM stanowi solidn? podstaw? do budowania cyfrowych ?rodowisk ukierunkowanych na u?ytkownika”powiedzia?a Lisbeth Nielsen, szefowa dzia?u People Experience w firmie Nokia.

„Korzystaj?c z najlepszych w swojej klasie rozwi?za?, takich jak Oracle Cloud HCM, firma Nokia chce osi?gn?? wy?szy poziom dojrza?o?ci cyfrowej. Wdro?enie przyczyni si? do zwi?kszenia wydajno?ci oraz zapewni nowe mo?liwo?ci zarz?dzania danymi z zastosowaniem sztucznej inteligencji, które mo?emy wykorzysta?, aby poprawia? wyniki biznesowe i rozwija? sprawno?? we wszystkich naszych dzia?aniach”powiedzia? Alan Triggs, dyrektor ds. cyfrowych w firmie Nokia.

Oracle Cloud HCM  pozwoli firmie Nokia po??czy? wszystkie procesy w ca?ym cyklu ?ycia pracowników, usprawniaj?c procesy podejmowania decyzji i zmniejszaj?c koszty operacyjne. Dzi?ki technologii opartej na sztucznej inteligencji, takiej jak asystenci cyfrowi, i setkom nowych funkcji regularnie dodawanych do rozwi?zania, Oracle Cloud HCM umo?liwi firmie Nokia  korzystanie z najnowszych innowacji i najlepszych praktyk, aby skuteczniej dzia?a? i wspiera? zarówno swoich pracowników, jak i kierowników ds. kadrowych.

„Nokia jest firm? o wielkiej kulturze innowacji, dzi?ki której od lat jest liderem w swojej bran?y, a dzi?ki Oracle Cloud HCM dysponuje teraz zintegrowan? platform? opart? na najnowszych technologiach, obs?uguj?c? jej bie??ce i przysz?e potrzeby kadrowe”powiedzia? Cormac Watters, EVP Applications EMEA w firmie Oracle.

Udostępnij