Nowa jakość usług personelu medycznego dzięki AscomTelligence

Bartosz Martyka
Bartosz Martyka
Posiada wieloletnie do?wiadczenie w PR, przedsi?biorca, by?y reseller i programista. Specjalizuje si? w zarz?dzaniu strategicznym.
2 Min
telemedycyna, system

Ascom wprowadził na rynek Europy, Azji i Bliskiego Wschodu zaawansowany system reagowania na potrzeby pacjentów – Ascom Telligence. Oznacza to znaczący wzrost poprawy opieki oraz wsparcie efektywnego odpowiadania na wezwania w szpitalnych salach.

Ascom Telligence

System Ascom Telligence, działający w ramach platformy Ascom Healthcare, stanowi rewolucyjne narzędzie pracy dla pielęgniarek i lekarzy w zakresie komunikowania się z pacjentami, które eliminuje niską efektywność starszych systemów przywoławczych. Ascom Telligence zbudowany został w oparciu o doświadczenie i wiedzę kliniczną zdobytą podczas realizacji ponad 100 000 instalacji medycznych na całym świecie. Zaprojektowano go tak, aby sprostać rosnącym obciążeniom personelu pielęgniarskiego i wymagań dotyczących opieki nad pacjentem, co jednocześnie przyczynia się do oszczędności czasu personelu medycznego (zmniejszenie ilości kilometrów pokonanych w codziennych aktywnościach) i czyni jego pracę bardziej wydajną.

Zaawansowany system reagowania na potrzeby pacjenta umożliwia:

  • UsprawnionÄ… komunikacjÄ™ i współpracÄ™, zaprojektowanÄ… w celu uproszczenia dystrybucji informacji w szpitalu i zmniejszenia ryzyka błędów.
  • Zautomatyzowanie protokołów klinicznych i lepszy przepÅ‚yw informacji dotyczÄ…cych stanu pacjenta, co prowadzi do poprawy wydajnoÅ›ci i pozwala poÅ›wiÄ™cić pacjentowi wiÄ™cej czasu.
  • Wzmocnienie pozycji pacjentów poprzez szybsze przekazywanie informacji o stanie zdrowia do personelu medycznego, co optymalizuje czas reakcji i zwiÄ™ksza poczucie komfortu pacjentów.

annunciator-tasks-hs

Ad imageAd image

– Wprowadziliśmy Ascom Telligence, aby zwiększyć dostępność nowoczesnych rozwiązań do organizacji pracy i jej przepływów w branży medycznej. System ten z powodzeniem wykorzystywany jest już w Ameryce Północnej, a teraz wkracza do Europy, Azji i na inne rozwijające się rynki – mówi Patrick Van Ryzin, wiceprezes Ascom Patient Systems. – Wykorzystaliśmy zalety sprawdzonej platformy i udoskonaliliśmy je rewolucyjnymi elementami, zaprojektowanymi specjalnie w celu zaspokojenia potrzeb szpitali na całym świecie. Angażując klientów bezpośrednio w proces opracowywania produktów, Ascom jest w stanie dostarczyć funkcjonalne rozwiązania, które pomagają zorganizować efektywną pracę w branży opieki zdrowotnej.

– Tylko Ascom potrafi dostarczyć w pełni zintegrowaną, działającą w krytycznych sytuacjach platformę komunikacyjną, która wykorzystuje mocne strony naszego systemu przygotowanego dla pielęgniarek, oprogramowania i rozwiązań mobilnych – dodaje ClaesÖdman, Chief Operating Officer.

Udostępnij