Cisco og?osi?o po??czenie platform Cisco Spark oraz Webex, aby zwi?kszy? efektywno?? spotka? s?u?bowych. Firma zaprezentowa?a now? wersj? aplikacji do wspó?pracy Webex Meetings oraz Webex Teams (niegdy? Cisco Spark) dedykowany pracy zespo?owej. Nowo powsta?a platforma b?dzie wykorzystywa?a rozwi?zania wideo Cisco oraz urz?dzenia, które sprawi?, ?e ka?de pomieszczenie wyposa?one w telewizor zmieni si? w sal? konferencyjn?. Firma upro?ci?a równie? proces sprzeda?owy oraz wdro?y?a technologie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, co u?atwi organizacj? spotka?.
Zmiany wprowadzone w Cisco Webex
Najwa?niejszym usprawnieniem w Webex Meetings jest silny nacisk na funkcje wideo. U?ytkownicy b?d? zach?cani do w??czenia kamer, gdy? mo?liwo?? zobaczenia swojego rozmówcy stanowi fundament skutecznej pracy zespo?owej. Dawno min??y czasy, kiedy spotkania opiera?y si? na wspólnym ogl?daniu slajdów wy?wietlanych na ekranie komputera. Obecnie u?ytkownik b?dzie móg? zobaczy? wszystkich cz?onków zespo?u w ramach przejrzystego uk?adu, niezale?nie od tego czy korzysta z komputera, rozwi?zania Cisco do telekonferencji czy urz?dzenia mobilnego.
Poniewa? aplikacja dzia?a w chmurze, sto milionów ludzi korzystaj?cych z Webex na ca?ym ?wiecie b?dzie mog?o dokona? automatycznej aktualizacji w nadchodz?cych miesi?cach.
Nowa wersja Cisco Spark
Nowe rozwi?zanie – Webex Teams ??czy w sobie technologie komunikacji Cisco, dzi?ki czemu u?ytkownicy mog? korzysta? z funkcjonalno?ci Webex w ramach platformy Meetings. Ponadto otrzymuj? oni rozbudowany zestaw narz?dzi, w??czaj?c w to wspó?dzielenie ekranu, funkcje czatu czy tablicy do notatek, ?atwy dost?p do wszystkich uczestników spotkania, wymian? materia?ów oraz inne narz?dzia przydatne zarówno podczas, jak i po spotkaniu.
Zmiany dotycz? równie? urz?dze? Cisco – Spark Board zostanie zast?pione przez Webex Board.
Sala konferencyjna na wyci?gni?cieÂ… pilota
Podczas wizyt u klientów specjali?ci Cisco widz? wiele przestrzeni konferencyjnych, w których wisz?ce na ?cianie telewizory cz?sto nie s? wykorzystywane. Cisco postanowi?o nada? im drugie ?ycie tworz?c Webex Share™ – proste w obs?udze narz?dzie do wy?wietlania informacji na du?ym ekranie. Wystarczy pod??czy? niewielki adapter i sparowa? go z telewizorem, aby udost?pni? dokument lub pulpit. Nast?pnie mo?na p?ynnie kontynuowa? spotkanie w ramach Webex Teams. Dzi?ki funkcji Webex Share uczestnicy spotkania mog? ?atwo dokonywa? rezerwacji przestrzeni konferencyjnej, sprawdza? jej dost?pno?? itp. Webex Share b?dzie dost?pna dla aplikacji Webex Meeting oraz Teams pod koniec 2018 roku.
Dialog na rzecz biznesu
Swobodny wybór narz?dzi jest podstaw? skutecznej realizacji zada?. Cisco umo?liwia u?ytkownikom wybór technologii, która jest dla nich najlepsza. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby podczas spotka? korzystali z Webexa, a na potrzeby pracy zespo?owej np. z rozwi?zania Microsoft. Aplikacja jest równie? kompatybilna z narz?dziami Google, Slackiem i innymi rozwi?zaniami do komunikacji i wspó?pracy.
Równie? sam zakup rozwi?za? Cisco jest prosty. Obecnie, przedsi?biorstwa mog? w ?atwy sposób dokona? p?atno?ci za dost?p do us?ug dla ka?dego u?ytkownika. Cisco zwi?kszy?o tak?e przestrze? dyskow?, wdro?y?o zaawansowane zabezpieczenia oraz systemy analityczne. Nawet 1 000 osób mo?e do??czy? do spotka? w ramach Webex Meetings.
Sztuczna inteligencja i t?umienie ha?asu sprawi?, ?e spotkania b?d? bardziej wydajne
W listopadzie zesz?ego roku Cisco przedstawi?o plany dotycz?ce wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwi?zaniach do wspó?pracy. Firma realizuje t? wizj? za pomoc? aplikacji Webex Assistant (wcze?niej Cisco Spark Assistant), która b?dzie posiada?a dodatkowe funkcje i b?dzie dost?pna dla u?ytkowników korzystaj?cych z ró?nych urz?dze?. Firma podaje, ?e nie ustaje w wysi?kach, aby sztuczna inteligencja sta?a si? cz??ci? ka?dego spotkania, telekonferencji, rozmowy i interakcji. Dzia?aj?cy w oparciu o technologi? MindMeld, Webex Assistant b?dzie dost?pny w ci?gu kilku najbli?szych miesi?cy dla wszystkich urz?dze? do wspó?pracy Cisco (Webex Room Kit oraz Room Series), dzia?aj?cych w chmurze.
Wszystkie rozwi?zania Cisco dzia?aj?ce w oparciu o chmur? obliczeniow?, a tak?e sprz?t znajduj?cy si? w siedzibie klienta, mog? teraz t?umi? zewn?trzny ha?as. Oznacza to, ?e gdy nast?pnym razem kto? zacznie szele?ci? kartkami, system automatycznie przyciszy te odg?osy. Gdy ha?as ustanie, system automatycznie zwi?kszy g?o?no??.