Nowy Program Partnerski Xerox

Bartosz Martyka
2 Min

Xerox zmienia zasady Programu Partnerskiego. Od teraz Partnerzy b?d? mogli wspó?pracowa? z firm? na prostszych zasadach i z mo?liwo?ci? uzyskania wi?kszych backrabatów.

Nowa ods?ona Programu Partnerskiego ma zrewolucjonizowa? sposób wspó?pracy firmy z Partnerami. Dostan? oni do r?k narz?dzia, dzi?ki którym ?atwiej b?dzie im zarz?dza? sprzeda?? urz?dze? Xerox. To m.in. dost?p do platformy SMART, która automatycznie generuje oferty i plasuje je w porównywarce rynkowej. Producent postawi? tak?e na seri? spotka? Discovery Events, prezentuj?cych ofert? biznesow?, a tak?e Digital marketing, pomagaj?cych Partnerom promowa? swoj? ofert? w internecie. Jak twierdz? przedstawiciele Xerox, zasady Programu s? bardzo przemy?lane, a jego opracowywanie trwa?o od pewnego czasu.

Nowy Program Partnerski to gwarancja wsparcia przez wi?kszy zespó? specjalistów obs?uguj?cych Partnerów z segmentu Channel Managed Print Services. W naszej ofercie znajd? si? te? dzia?ania z zakresu promocji urz?dze? A3 dla Document Technology Partners i sprzeda? urz?dze? A4 z materia?ami eksploatacyjnymi dla grupy Authorised Resellers. Dalej nie przestajemy kierowa? naszych produktów A4 do szerokiego rynku - DAGMARA POMIRSKA, INDIRECT CHANNEL SALES & MARKETING DIRECTOR, XEROX POLSKA

Osoby uczestnicz?ce w Programie Partnerskim mog? liczy? na wy?sze ni? dotychczas backrabaty i wi?ksze wsparcie marketingowe.

Nowo?ci? jest wyposa?enie Partnerów w narz?dzie w postaci platformy CRM. Xerox chce maksymalnie upro?ci? wspó?prac? Partnerów z ko?cowymi klientami, dlatego do ich r?k oddajemy aplikacj? Showpad, która u?atwia dost?p do materia?ów marketingowych - DAGMARA POMIRSKA, INDIRECT CHANNEL SALES & MARKETING DIRECTOR

Udostępnij
Posiada wieloletnie do?wiadczenie w PR, przedsi?biorca, by?y reseller i programista. Specjalizuje si? w zarz?dzaniu strategicznym.