Op?aty za dost?p do publikacji na platformie X – nowa strategia Elona Muska w walce z botami

Newsroom BrandsIT
1 Min
?ród?o: Unplash/BoliviaInteligente

W kolejnej próbie zwalczenia problemu automatycznych kont botów na platformie spo?eczno?ciowej X, której w?a?cicielem jest Elon Musk, wprowadzono eksperymentalny system op?at dla nowych u?ytkowników. Jak og?osi? Musk w swoim wpisie na platformie X, pocz?tkowo nowi u?ytkownicy musz? zap?aci? “ma?? kwot?” w ci?gu pierwszych kilku miesi?cy u?ytkowania, aby móc publikowa? posty. Kwota nie zosta?a oficjalnie ujawniona, ale testy, które rozpocz??y si? w Nowej Zelandii i na Filipinach, sugeruj? roczn? op?at? w wysoko?ci jednego dolara ameryka?skiego.

Ten nietypowy krok w bran?y mediów spo?eczno?ciowych ma na celu ograniczenie dzia?alno?ci kont botów, które, jak twierdzi Musk, mog? ?atwo przej?? obecne testy wykrywania. Przed przej?ciem Twittera w pa?dzierniku 2022 roku za oko?o 44 miliardy dolarów, Musk wielokrotnie podkre?la? obecno?? botów jako jedno z g?ównych problemów platformy. Po przej?ciu i zmianie nazwy na X, obieca? zapanowa? nad problemem botów i spamu.

Udostępnij