Generatywna sztuczna inteligencja to technologia, która mo?e generowa? nowe, unikatowe dane, takie jak tekst, obrazy czy muzyka, na podstawie wcze?niej nauczonych wzorców. Oracle zintegrowa? t? technologi? z platform? Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX), wspieran? przez Oracle Cloud Infrastructure (OCI), aby zwi?kszy? zaanga?owanie i efektywno?? w obszarze obs?ugi klienta.
Integracja i funkcjonalno??
Ró?ne aplikacje generatywne s? bezpo?rednio zintegrowane z istniej?cymi procesami Oracle Fusion Service, umo?liwiaj?c optymalizacj? samoobs?ugi i automatyzacj? powtarzalnych zada?. Dzi?ki mo?liwo?ciom podsumowania, tworzenia i sugerowania tre?ci, technologia ta ma potencja? do rozwi?zywania problemów z obs?ug? klienta w sposób znacznie szybszy i bardziej efektywny.
Bezpiecze?stwo i prywatno??
Oracle podkre?la, ?e prywatno?? i dane klientów s? traktowane z najwy?sz? ostro?no?ci?. Klienci maj? wy??czno?? na korzystanie z modeli, które s? szkolone na ich w?asnych danych, a ?adne informacje nie s? udost?pniane ani pokazywane innym klientom, stronom trzecim czy dostawcom modeli LLM.
Oracle, dzi?ki swoim innowacjom w dziedzinie generatywnej sztucznej inteligencji, d??y do zapewnienia organizacjom narz?dzi, które pozwol? im poprawi? jako?? obs?ugi klienta. Firma kontynuuje prace nad sztuczn? inteligencj?, co wida? na przyk?adzie wspólnej platformy AI z GitLab, i zdaje si? by? na dobrej drodze do zdefiniowania przysz?o?ci technologii. Ostatnie wiadomo?ci mówi? tak?e o mo?liwo?ci uruchamiania baz danych klientów w chmurze Microsoft Azure z minimalnym opó?nieniem.