Orange i Ericsson szkol? w metaverse

Izabela Myszkowska
2 Min

Ericsson przeprowadzi? – jako cz??? umowy na wdro?enie w Orange Polska sieci rdzeniowej 5G SA – pionierskie szkolenie dla in?ynierów Orange Polska w wirtualnym ?wiecie Metaverse. Innowacyjna metoda przyspiesza i poprawia wydajno?? nauki, wpisuj?c si? w oczekiwania Orange Polska.

Pilota?owe szkolenie Ericsson w Metaverse dotyczy?o architektury sieci rdzeniowej 5G. Specjali?ci Orange Polska ocenili je jako bardziej anga?uj?ce i pozwalaj?ce ?atwiej zapami?ta? nowe informacje w porównaniu do tradycyjnych szkole?. Doceniono ?wie?o?? spojrzenia na metody edukacji i empiryczne do?wiadczenia.

„Wirtualna rzeczywisto?? jest obecna w wielu sferach naszego ?ycia i ma du?y potencja? równie? w nauce. Szkolenie w Metaverse wprowadza interakcj? mi?dzy uczestnikami na wy?szy poziom i daje nowe mo?liwo?ci podnoszenia kwalifikacji. Dzi?ki innowacyjnej metodzie zastosowanej przez Ericsson nasi in?ynierowie mogli do?wiadczy? nowego rodzaju szkole?. S?dz?, ?e edukacja w Metaverse ma przysz?o??.”

Jaros?aw Paszkiewicz, Dyrektor Rozwoju Sieci Rdzeniowej w firmie Orange Polska.

Obecnie ponad 90 procent szkole? technicznych dla partnerów biznesowych firmy Ericsson w Europie i Ameryce ?aci?skiej oferowanych jest w formie cyfrowej. Wykorzystanie Metaverse i okularów VR pozwoli?o odtworzy? interakcje i do?wiadczenia uczestników ze szkole? stacjonarnych.

„Opracowuj?c program szkoleniowy w Metaverse skupili?my si? na efektywnej nauce. Pomimo ?e jeste?my otoczeni przez nowoczesne technologie, nasz umys? przyswaja wiedz? tak samo jak wieki temu – poprzez obserwacj? otoczenia oraz interakcj? z innymi osobami. Przewaga dostarczania szkole? w Metaverse polega na tym, ?e w ?wiecie trójwymiarowym uczymy si? szybciej i wydajniej.”

Ewelina Grabowska, Dyrektor ds. Rozwoju na Europ? i Ameryk? ?aci?sk? w firmie Ericsson.

Ericsson w 2023 planuje przeprowadzi? kolejne szkolenie w Metaverse dla specjalistów Orange Polska wykorzystuj?c do?wiadczenie i uwagi zebrane po pierwszej sesji szkoleniowej. Bazuj?c na polskich do?wiadczeniach firma zamierza równie? wdro?y? to rozwi?zanie na ca?ym ?wiecie. 

Udostępnij