Partnerzy Microsoft nagrodzeni

Klaudia Ciesielska
3 Min

Przesz?o 500 przedstawicieli Partnerów Microsoft wzi??o udzia? w dorocznym spotkaniu Microsoft Partner Strategy Conference 2018, jakie w dniach 9 i 10 pa?dziernika odby?o si? w ?odzi. W trakcie konferencji Microsoft zaprezentowa? g?ówne kierunki strategii wspó?pracy z ekosystemem firm partnerskich na polskim rynku. Jej osi? jest chmura obliczeniowa, która stanowi jednocze?nie fundament do tworzenia rozwi?za? partnerskich, szans? do rozwoju polskiego IP oraz podstaw? transformacji firm i instytucji. W trakcie wydarzenia nast?pi?a równie? oficjalna premiera Fabryki Przysz?o?ci – wizji transformacji przedsi?biorstw produkcyjnych i przemys?owych, która opiera si? na platformie technologii Microsoft i przesz?o 30 rozwi?zaniach partnerskich. Jest to wyraz podej?cia Microsoft do wspó?pracy z Partnerami, które integruje ich unikatowe bran?owe rozwi?zania w my?l za?o?enia, ?e wspólnie mo?emy faktycznie transformowa? realne procesy biznesowe przedsi?biorstw.

Tegoroczna konferencja odby?a si? pod has?em Chmura TAK. Nie „CZY”, ale „JAK”, które wyra?a d??enie Microsoft i gotowo?? Partnerów do wykorzystania mocy i mo?liwo?ci technologii cloud jako ko?a zamachowego cyfrowej transformacji klientów, bez wzgl?du na sektor, w którym dzia?aj?. Zainteresowanie wspó?prac? z Microsoft i wykorzystaniem chmury potwierdza rekordowa frekwencja i niesamowita energia wydarzenia, które obok sesji merytorycznych oferowa?o równie? mnóstwo okazji do wzajemnej interakcji i inspiracji.  Obok chmury to podej?cie bran?owe zdecydowanie wy?ania si? jako strategiczny kierunek wspó?pracy w ekosystemie Microsoft

Tegoroczna konferencja partnerska jest dla mnie dowodem gotowo?ci ekosystemu Partnerów Microsoft na realizowanie ambitnych projektów na rynku, nie w pojedynk?, ale wspólnie. Partnerzy tworz? ciekawe rozwi?zania, które odpowiadaj? na realne wyzwania biznesowe u klientów w poszczególnych sektorach rynku. Nasz? rol? jest konsolidowa? je w scenariusze transformacyjne, których potrzebuj? klienci. W tym celu zach?camy Partnerów do anga?owania si? w bran?owe projekty jak Sklep Przysz?o?ci „Zofia” czy Fabryka Przysz?o?ci, które pozwalaj? integrowa? komplementarne rozwi?zania firm partnerskich wokó? kompleksowej wizji transformacji danej bran?y – mówi Krzysztof Florczak z Microsoft, odpowiedzialny za sprzeda? rozwi?za? partnerskich.

Nagrody 2018

Tradycj? dorocznej konferencji dla Partnerów Microsoft jest równie? uhonorowanie tych spo?ród nich, którzy zrealizowali prze?omowe projekty, dokonali realnej zmiany na rynku i osi?gn?li szczególne wyniki. W tym roku nagrody otrzymali:

Partner Roku 2018 – Synerise

Dystrybutor: Software and Device Sales – AB

Microsoft Azure – Lingaro

Dynamics 365 – Bonair

Office 365 – APN Promise

Reseller – Onex Group

New Star – Beyond.pl

SAM (software asset management) – Auditoria Marcin Wojna

Dodatkowe wyró?nienia w kategorii Microsoft Dynamics otrzymali:

Partner Roku: NAV – EIP

Partner Roku: Dynamics 365 Customer Engagement – Intersys Group

Udostępnij
Redaktor Brandsit