Pekao rozpoczyna wspó?prac? ze SkyCash

Newsroom BrandsIT
4 Min

W zaledwie kilka miesi?cy od udost?pnienia klientom us?ugi Autopay, Bank Pekao poszerza spektrum funkcjonalno?ci transportowych z poziomu aplikacji mobilnej. Dzi?ki nawi?zaniu wspó?pracy ze SkyCash, ju? nied?ugo klienci banku w blisko 200 polskich miastach b?d? mogli skorzysta? z p?atno?ci za us?ugi transportowe bezpo?rednio w PeoPay w swoim telefonie. U?ytkownicy aplikacji b?d? mieli dost?p do biletów komunikacji miejskiej, a tak?e wygodnego parkowania. To wszystko bez szukania parkomatu, biletomatu i drobnych. Partnerstwo ze SkyCash jest kolejnym krokiem w zacie?nianiu wspó?pracy banku z fintechami.

Polacy masowo korzystaj? z us?ug cyfrowych i s? otwarci na innowacje. Jak wynika z badania Deloitte, wi?cej ni? po?owa rodaków chcia?aby za po?rednictwem bankowo?ci internetowej móc korzysta? z us?ug dodatkowych i np. zap?aci? za parking czy kupi? bilety komunikacji miejskiej. Ponad 50 proc. badanych chcia?oby takie us?ugi mie? w swoim banku. W odpowiedzi na te oczekiwania Bank Pekao nawi?za? wspó?prac? ze SkyCash, pionierem p?atno?ci mobilnych w Polsce. Dzi?ki nowemu partnerowi podró?owanie stanie si? dla klientów banku jeszcze wygodniejsze.

Klienci Pekao ju? od kilku miesi?cy korzystaj? z automatycznego op?acania przejazdów autostrad? w ramach us?ugi Autopay. Teraz unikn? równie? kolejek do kas biletowych. Koniec tak?e z rozgl?daniem si? za parkomatem, borykaniem si? z brakiem drobnych czy zastanawianiem si? nad czasem parkowania. Ju? niebawem u?ytkownicy aplikacji PeoPay w swoim telefonie zrealizuj? zakup biletów komunikacji miejskiej oraz bezgotówkowe op?aty za parkowanie w strefach p?atnego parkowania i parkingach. Klienci banku b?d? mogli tak?e przed?u?y? parkowanie w dowolnym momencie, nie wracaj?c do samochodu, a korzystaj?c z funkcji start-stop zap?ac? jedynie za faktyczny czas postoju. Dzi?ki temu, zyskaj? pe?n? kontrol? nad wydatkami oraz czasem, który chc? przeznaczy? na postój. Udost?pnienie mo?liwo?ci op?acenia parkingu bezpo?rednio w aplikacji, to obok oszcz?dno?ci czasu i pieni?dzy tak?e dodatkowe bezpiecze?stwo, które jest szczególnie istotne w czasie pandemii. U?ytkownik nie ma ?adnej styczno?ci z parkometrem czy biletomatem – za wszystko mo?e zap?aci? bezgotówkowo.

– Stawiamy na udane partnerstwa z fintechami, skoncentrowane na udost?pnianiu klientom nowoczesnych i praktycznych rozwi?za?. Dzi?ki wspó?pracy ze SkyCash mo?emy oferowa? naszym klientom szeroki zakres us?ug finansowych i niefinansowych dost?pnych w jednym miejscu – aplikacji banku. Zdecydowali?my si? na sprawdzone narz?dzie i know-how firmy o ugruntowanej pozycji na rynkupowiedzia? Bartosz Zborowski Dyrektor Departamentu Innowacji i P?atno?ci w Banku Pekao S.A.

W pierwszym etapie wdro?enia klienci Pekao b?d? mogli w aplikacji PeoPay kupi? bilety komunikacji miejskiej oraz bezgotówkowo uregulowa? op?aty za parkowanie. W kolejnych etapach, bank planuje wraz ze SkyCash rozwija? i udost?pnia? nast?pne wybrane funkcjonalno?ci.

– SkyCash od wielu lat rozwija swoje us?ugi i zbudowa? pozycj? lidera na polskim rynku. Partnerstwo z Bankiem Pekao S.A. jest owocem decyzji o udost?pnieniu us?ug SkyCash dla zewn?trznych podmiotów. Klienci Banku Pekao S.A. jako pierwsi skorzystaj? z nowego otwartego systemu daj?cego dost?p do najwi?kszej sieci parkingów i biletów komunikacji miejskiejpowiedzia? Jaros?aw Mazek, Prezes Zarz?du SkyCash Poland S.A.

Udost?pnienie us?ugi jest planowane w III kwartale br. wraz z premier? nowej wersji aplikacji PeoPay.

Udostępnij