PGNiG aktywnie wspiera infolini? NFZ ws. koronawirusa

Newsroom BrandsIT
2 Min

Ju? od tygodnia kilkudziesi?ciu pracowników PGNiG Obrót Detaliczny wspiera Narodowy Fundusz Zdrowia w obs?udze infolinii dedykowanej tematyce koronawirusa. Dzi?ki tym dzia?aniom skróci? si? czas oczekiwania na porady zwi?zane ze zdrowiem Polaków.

Od 17 do 23 marca, czyli od chwili delegowania pracowników spó?ki do obs?ugi infolinii NFZ, udzielili oni ponad 3000 odpowiedzi. Oznacza to, ?e ?rednio ok. 500 osób dziennie otrzymuje telefoniczn? pomoc od konsultantów PGNiG Obrót Detaliczny na temat pandemii koronawirusa.

To doskona?y przyk?ad na spo?eczn? odpowiedzialno?? biznesu Grupy PGNiG. Gdy tylko nasta?a potrzeba, podzielili?my nasze zasoby tak, by z jednej strony s?u?y? spo?ecze?stwu w kwestiach zdrowotnych, a z drugiej nadal zapewnia? p?ynn? obs?ug? naszych Klientów w Contact Center– powiedzia? Jerzy Kwieci?ski, Prezes Zarz?du PGNiG SA.

Warto podkre?li?, ?e ca?y proces zosta? zorganizowany b?yskawicznie – zaledwie w ci?gu jednego dnia. Szybko zainstalowano niezb?dne programy do obs?ugi i skonfigurowano stanowiska pracy. Wykonano testy techniczne oraz biznesowe, nadano stosowne uprawnienia do systemów. Konsultanci w ekspresowym tempie zapoznali si? z materia?ami merytorycznymi, odbyli niezb?dne szkolenia i konsultacje z trenerami.

Ponad trzydziestu konsultantów PGNiG Obrót Detaliczny obs?uguje infolini? NFZ, któr? uruchomili?my w ci?gu 24 godzin. Informacje udzielane s? w oparciu o skrypty przekazane z NFZ, które s? sukcesywnie aktualizowane. To kolejny przyk?ad, na sprawno?? naszej organizacji, w sytuacji nag?ej potrzeby – pokre?li?  Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

Konsultanci PGNiG s? dost?pni od poniedzia?ku do pi?tku w godz. od 8.00 do 16.00pod nr 800 190 590.

TEMATY:
Udostępnij