PGNiG Obrót Detaliczny z rekordem umów podpisanych online

Klaudia Ciesielska
2 Min

Cyfrowe rozwi?zania PGNiG ciesz? si? coraz wi?kszym zainteresowaniem Klientów. W maju za po?rednictwem elektronicznego Biura Obs?ugi Klienta (eBOK) PGNiG Obrót Detaliczny zawar?o rekordow? liczb? ponad 8,5 tys. umów na sprzeda? gazu. Od 1 czerwca mo?liwo?? zawierania online umów na dostawy gazu zyska?y równie? firmy.

Ponad 8500 umów na dostawy gazu podpisanych za po?rednictwem eBOK PGNiG Obrót Detaliczny w maju oznacza, ?e pobity zosta? rekord z kwietnia tego roku, który wynosi? 7100 umów online. Liczba umów zawartych przez PGNiG Obrót Detaliczny za pomoc? serwisu eBOK wynosi od pocz?tku roku ju? blisko 19 tysi?cy.

– Ostatnie miesi?ce pokazuj? wyra?nie, ?e inwestycje PGNiG w rozwój zdalnej obs?ugi naszych odbiorców by?y s?uszn? decyzj?. Stajemy si? liderami bran?y energetycznej w obszarze obs?ugi online i ca?y czas pracujemy nad nowymi funkcjonalno?ciami, takimi jak polecenie zap?aty online, z którego mog? korzysta? ju? klienci PKO BP, a wkrótce równie? innych banków – podkre?la Jerzy Kwieci?ski, Prezes Zarz?du PGNiG SA.

Od 1 czerwca PGNiG Obrót Detaliczny udost?pni? tak?e mo?liwo?? zawierania online umów na dostawy gazu firmom. Funkcjonalno?? dost?pna jest zarówno dla podmiotów, które ju? posiadaj? konto w eBOK, jak i dla tych, które jeszcze nie maj? umowy z PGNiG – wówczas przy okazji zawierania nowej umowy, zak?adaj? równie? konto w serwisie.

– Mamy powody do zadowolenia, poniewa? pomimo otwarcia tradycyjnych Biur Obs?ugi Klienta w po?owie maja, w obs?udze online pad? kolejny rekord ponad 8,5 tys. podpisanych umów. Nasze zdalne kana?y s? stworzone dla ka?dego Klienta, równie? dla osób starszych – proste w obs?udze i intuicyjne – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

Udostępnij
Redaktor Brandsit