PGNiG: Wzrost nowych umów online o ponad 1 000 proc.

Klaudia Ciesielska
3 Min
biznes, praca, technologia, kawa, rynku cyfrowym, medallia

Elektroniczne Biuro Obs?ugi Klienta (eBOK) PGNiG zanotowa?o rekordowy wynik nowych umów podpisanych online. Tylko w marcu z mo?liwo?ci tej skorzysta?o blisko 2700 klientów. To wzrost o ponad 1000% w porównaniu do lutego.

W trosce o bezpiecze?stwo klientów, a tak?e swoich pracowników od 14 marca br. spó?ka PGNiG Obrót Detaliczny zdecydowa?a o czasowym ograniczeniu dzia?alno?ci Biur Obs?ugi Klienta. Dzi?ki wdro?onym narz?dziom elektronicznej komunikacji, m.in. eBOK, klienci mog? wygodnie i bez wychodzenia z domu przeprowadzi? wi?kszo?? spraw internetowo. Z eBOK korzysta ju? ok. 1,7 mln osób, a z aplikacji mobilnej ponad 900 tys. osób.

– Z powodu zagro?enia epidemi? zareagowali?my b?yskawicznie, zamykaj?c nasze placówki ju? w pierwszej po?owie marca. Czas pokaza?, ?e cho? by?a to trudna decyzja, zdo?ali?my sprawnie przenie?? obs?ug? klientów do elektronicznych kana?ów komunikacji, dbaj?c o ich bezpiecze?stwo i zdrowie – podkre?la Jerzy Kwieci?ski, Prezes Zarz?du PGNiG SA.

Najnowsze dane wskazuj?, ?e w marcu 2020 r. przez elektroniczne Biuro Obs?ugi Klienta, PGNiG Obrót Detaliczny zawar? online blisko 2700 umów. Dla porównania w lutym 2020 r., w ci?gu ca?ego miesi?ca, podpisano online oko?o 250 nowych umów, co oznacza ponad 10-krotny wzrost.

Ad imageAd image

– Konsekwentnie realizowana w spó?ce strategia inwestowania w kana?y online daje wymierne efekty. A? 10-krotny wzrost zainteresowania t? form? kontaktu to dla nas wyra?ny sygna?, aby nadal rozwija? narz?dzia takie jak eBOK, ekoFaktura czy aplikacja mobilna – nie tylko na czas kryzysu, ale równie? w codziennym procesie uproszczenia kontaktu z klientem – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

PGNiG Obrót Detaliczny zach?ca jednocze?nie do odwiedzenia specjalnej podstrony http://pgnig.pl/zostan-w-domu, gdzie mo?na dowiedzie? si? o wszystkich mo?liwych formach bezpiecznego kontaktu z firm?. W zwi?zku z cz?sto stosowan? obecnie prac? zdaln?, zamieszczone zosta?y tam równie? edukacyjne bajki i kolorowanki, które w prosty sposób klienci mog? pobra? dla swoich dzieci na komputer.

Elektroniczne Biuro Obs?ugi Klienta eBOK, umo?liwia m.in.:

·         zawarcie nowej umowy gazowej;

·         podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;

·         podgl?d informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;

·         kontrol? bie??cego salda p?atno?ci;

·         obs?ug? p?atno?ci elektronicznych;

·         wgl?d w histori? zu?ycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;

·         zmian?/uzupe?nienie danych w obecnie posiadanej umowie;

·         zmian? grupy taryfowej;

·         przes?anie wniosku o zwrot nadp?aty;

·         kontakt na wybrany temat poprzez formularz;

·         zawarcie umowy na us?ugi dodatkowe.

TEMATY:
Udostępnij