Zwi?zany z Newline Interactive od lipca 2020 Piotr Morko – po raz kolejny awansowa? w strukturach firmy. W nowej roli – European Marketing Managera – odpowiada obecnie za rozwój i realizacj? strategii marketingowej w ca?ej Europie.
Zadania Piotra Morko zyska?y bardziej strategiczny charakter i s? zwi?zane z budowaniem i wdra?aniem spójnej wizji marketingowej w skali europejskiej. Konieczna jest tu synergiczna wspó?praca z zespo?ami marketingu, sprzeda?y i wsparcia technicznego, spójna komunikacja i jednolity przekaz. Odpowiedzialno?? obejmuje koordynacj? dzia?a? lokalnych zespo?ów, partnerów i dystrybutorów w ramach jednej, spójnej strategii na rynkach europejskich.
„Jestem dumny, ?e mog? rozwija? si? nie tylko w firmie, ale tak?e razem z firm?. – informuje Piotr Morko European Marketing Manager, Newline Interactive – Jako Senior Marketing Manager odpowiada?em za realizacj? strategii marketingowej w Europie ?rodkowo-Wschodniej ze szczególnym wskazaniem na Polsk?. Na ten czas – lata 2023- 2024 przypad? znaczny wzrost sprzeda?y i marka Newline sta?a si? numerem jeden w?ród monitorów interaktywnych na terenie Polski. Awans jest dla mnie sygna?em, ze moja praca zosta?a doceniona, a firma obdarza mnie zaufaniem.”
Awans dla Piotra Morko oznacza rozszerzenie zakresu geograficznego z wybranych rynków na ca?? Europ?. Wzrost kompetencji zwi?zanych z nadzorowaniem strategii europejskich. Koordynacja dzia?a? wielu zespo?ów, a tak?e odpowiedzialno?? za spójny wizerunek marki na wszystkich rynkach.
Pasj? Piotra Morko jest futbol ameryka?ski, a obowi?zki zawodowe b?dzie ??czy? z funkcj? prezesa dru?yny futbolu ameryka?skiego, Lowlanders Bia?ystok, któr? zarz?dza od 2017 roku.