Najwi?kszy dystrybutor technologii w Polsce udost?pni? swoim partnerom mo?liwo?? dwuetapowego logowania do swojej platformy e-commerce. AB podkre?la, ?e bezpiecze?stwo oferowanych us?ug jest dla spó?ki jednym z priorytetów.
Nowa funkcja daje klientom AB dodatkow? mo?liwo?? zabezpieczenia dost?pu do swojego panelu klienta. Autentykacja dwuetapowa, bo tak nazywa si? ta funkcja w platformie ABOnline.pl polega na podawaniu ka?dorazowo przy logowaniu, specjalnie wygenerowanego kodu zabezpieczaj?cego, który jest wa?ny 30 sekund. Kody s? tworzone przez dedykowane do tych rozwi?za? i zyskuj?ce na popularno?ci aplikacje Microsoft Authenticator lub Google Authenticator. Aplikacje trzeba wcze?niej pobra? na swoje smartfony i za?o?y? w nich konta. Ca?y proces dodawania nowego zabezpieczenia zajmie u?ytkownikom platformy kilka minut. Dystrybutor przygotowa? instrukcj?, która krok po kroku pomaga u?ytkownikom w??czy? now? funkcj?.
– Bezpiecze?stwo u?ytkowników naszej platformy e-commerce to jeden z priorytetów. W AB S.A. nie tylko dostarczamy najnowsze technologie, ale równie? sami korzystamy ze sprawdzonych i skutecznych rozwi?za?. Wiemy, jak wa?ne w prowadzeniu biznesu jest poczucie bezpiecze?stwa, dlatego, rozwijaj?c platform? ABOnline.pl dali?my naszym u?ytkownikom kolejn? mo?liwo?? wyboru i wprowadzili?my dodatkow? funkcj? zabezpieczenia konta. Jestem przekonana, ?e spotka si? z du?ym zainteresowaniem w?ród naszych partnerów. – wyja?nia Patrycja Gawarecka dyrektor sprzeda?y i marketingu w AB S.A.
Platforma ABOnline.pl to jedna z pierwszych w Polsce platform e-commerce dla klientów B2B. Firma AB ju? zapowiada, ?e pracuje nad kolejnymi nowymi funkcjami dla jej u?ytkowników. Ich premiera zaplanowana jest jeszcze w tym roku.