Firma Kaspersky uruchomi?a platform? Safer Tomorrow, aby lepiej odpowiedzie? na najistotniejsze pytania ludzko?ci na temat przysz?o?ci. Platforma wykorzystuje sie? neuronow? opracowan? przez oddzia? globalnej agencji reklamowej BBDO. Wybrane codzienne prognozy s? transmitowane na ?ywo przez internet na billboardzie, który znajduje si? na wschodnim wybrze?u Nowej Zelandii – w jednym z tych miejsc, gdzie najwcze?niej wstaje nowy dzie? i nadchodzi przysz?o??.
Firma Kaspersky jest zaanga?owana w budow? bezpieczniejszego ?wiata. W tym celu uwa?nie ?ledzi trendy oraz prognozy technologiczne, aby wiedzie?, czego nale?y si? spodziewa? w przysz?o?ci i jak mo?na zawczasu zadba? o bezpiecze?stwo. Firma wierzy równie?, ?e im wi?cej ludzi zastanawia si? nad przysz?o?ci? i mo?liwymi ?cie?kami rozwoju spo?ecze?stwa oraz technologii, tym lepiej b?dzie mo?na przewidzie? i wesprze? lepsze i bezpieczniejsze jutro.
Dzi?ki projektowi Safer Tomorrow ka?dy mo?e uzyska? odpowiedzi na najistotniejsze pytania dotycz?ce przysz?o?ci – od tych w stylu „Kiedy w ko?cu b?dziemy mieli lataj?ce samochody?” po „Do czego b?d? zdolne drukarki 3D za trzydzie?ci lat?”. Dodatkowo, za po?rednictwem strony safertomorrow.online, wszyscy mog? ogl?da? billboard na ?ywo z miejsca na Ziemi, które pod wzgl?dem czasu znajduje si? najbardziej w przysz?o?ci.
Przygotowana specjalnie na potrzeby platformy sie? neuronowa wykorzystuje najnowocze?niejsz? architektur? i techniki uczenia maszynowego. Algorytm zosta? wyszkolony do analizowania pyta? i prezentowania prognoz w oparciu o dane zgromadzone z setek tysi?cy powi?zanych ?róde?. Obejmuj? one ksi??ki i magazyny fantastycznonaukowe, wybrane media i blogi. Wykorzystywane s? równie? informacje z Earth 2050 – interaktywnego projektu firmy Kaspersky, który przedstawia futurystyczny obraz ?wiata za 30 lat.
Spogl?danie w przysz?o?? i próby jej zrozumienia od wieków fascynowa?y ludzi. To w?a?nie dzi?ki tej wiedzy mo?emy by? relatywnie bezpieczni i przygotowani. Firma Kaspersky wierzy w ?wietlan? przysz?o??, w której technologia otworzy przed ludzko?ci? nieznany dot?d potencja?. W?a?nie dlatego j? zabezpieczamy. Stworzyli?my platform? Safer Tomorrow, aby zwi?ksza? ?wiadomo?? i otwarto?? ludzi na pojawiaj?ce si? mo?liwo?ci – powiedzia? Andrew Winton, dyrektor dzia?u marketingu w firmie Kaspersky.
Tymczasowy billboard znajduj?cy si? w posiad?o?ci Castlepoint Station na wybrze?u Wairarapa w Nowej Zelandii mo?na znale?? na mapie tutaj.
Konstrukcja b?dzie dost?pna dla publiczno?ci do 25 lutego, po czym zostanie zdemontowana. Podczas jej projektowania wzi?to pod uwag? wszelkie mo?liwe wzgl?dy ekologiczne – u?yto zrównowa?onych materia?ów, które zostan? poddane recyclingowi. Na ekranie LED billboardu ukazywane b?d? 24 godz. na dob?, 7 dni w tygodniu krótkie, wybrane prognozy.