Plebiscyt Mobility Trends – trwa g?osowanie

Klaudia Ciesielska
4 Min

W tegorocznej dziewi?tej edycji plebiscytu Mobility Trends, dystrybutorzy i producenci dodali do ankiety ponad 300 zg?osze?. Do 5 lutego entuzja?ci nowych technologii mog? zag?osowa? na us?ugi i produkty, które w 2018 roku zrobi?y na nich najwi?ksze wra?enie. Konsumenci mog? odda? swój g?os w jednej lub wszystkich 19 kategoriach na stronie: www.ankieta.mobilitytrends.pl. Udzia? w g?osowaniu umo?liwia wygranie atrakcyjnych nagród, tj. smartfon, s?uchawki czy wideorejestrator.

Mobility Trends to presti?owy plebiscyt organizowany od 2010 roku przez MIT MEDIA Group, wydawc? magazynu Mobility, Mobilitynews.pl i Technikalia.tv. Nagrody za 2018 rok zostan? przyznane w 25 kategoriach. W a? 19 z nich laureatów wybior? konsumenci. Kapitu?a konkursowa przyzna nagrody tylko w 6 kategoriach: Producent roku 2018, Operator roku 2018, Dystrybutor roku 2018, Polska Firma roku 2018, Cz?owiek roku 2018 i Debiut roku 2018. Organizator dostosowuje kategorie do aktualnych trendów. W tym roku pojawi?y si? dwie nowe – Biznesowy smartfon roku 2018 i Innowacja roku 2018. W tym roku najwi?cej, ponad 30 zg?osze? wp?yn??o w kategoriach: Innowacja i Gad?et roku 2018.

Tomasz Cie?lak, MIT MEDIAPlebiscyt Mobility Trends jest organizowany ju? po raz dziewi?ty. Dziedzina IT oraz Telcom wci?? si? zmienia, dlatego ka?da edycja jest zupe?nie inna. Musz? przyzna?, ?e wp?yn??o bardzo du?o zg?osze?, co bardzo nas cieszy. W tym roku wr?czonych zostanie 25 statuetek „Z?oty Bell”, 19 w kategoriach konsumenckich i 6 od Kapitu?y. Plebiscyt Mobility Trends daje mo?liwo?? zaistnienia w bran?y nowym markom oraz produktom. Dzi?ki temu, ?e laureatów wybieraj? konsumenci – wynik g?osowania mo?e by? nieprzewidywalny. Wszystkie firmy niezale?nie od wielko?ci, maj? takie same szanse na zwyci?stwo. Ponadto dzi?ki Mobility Trend zdobywamy cenne informacje o trendach na rynku nowych technologii. Badanie z wynikami g?osowania opublikujemy w czasopi?mie Mobility i na MobilityNews.pl – powiedzia? Tomasz Cie?lak, prezes MIT MEDIA GROUP, wydawca magazynu Mobility i pomys?odawca Mobility Trends.

Ka?dy mo?e doda? do ankiety premierowy produkt/us?ug?

Od po?owy grudnia do 9 stycznia br. producenci i dystrybutorzy mogli bezp?atnie dodawa? do ankiety urz?dzenia i rozwi?zania, które mia?y premier? w minionym roku. G?osowanie trwa od 10 stycznia do 5 lutego br. Wystarczy wej?? www.ankieta.mobilitytrends.pl i zag?osowa?! Produkty i us?ugi, które zdob?d? najwi?cej g?osów konsumentów, otrzymaj? statuetk? „Z?oty Bell”, przyznawan? na cze?? Alexandra Grahama Bella – wynalazcy telefonu. Og?oszenie wyników nast?pi podczas uroczystej Gali Mobility Trends, która odb?dzie si? 20 lutego w Teatrze Capitol w Warszawie.

Sponsorzy Mobility Trends 2018: SanDisk, Western Digital, Maxcom, MyScreenProtector, Meizu, 4 PUBLICITY, Teatr i Club Capitol, Technikalia.

Partnerzy: Plantronics, Play, Mio, Telematics Technologies, CAT, Hama, Ingram Micro, Honor, Jabra, Solectric, Blaupunkt, ?wiat Telefonów i Landotech.

Patron honorowy: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Przedsi?biorczo?ci i Technologii, ZIPSEE Cyfrowa Polska,

Oficjalni patroni medialni: Czwórka Polskie Radio, Wirtualna Polska, Komórkomania, MobilityNews, Technikalia.TV, Mobility.

Patroni medialni: InfoMarket, Brands IT, Big China, Telix, eGospodarka, Ostatnia Tawerna, Outsourcing Portal, BeautyShow, MotoSpace, EuroFlota.

Organizatorem Plebiscytu i Gali Mobility Trends by?o MIT MEDIA Group, wydawca wiod?cego magazynu mobilnych technologii „Mobility”, portalu MobilityNews.pl oraz telewizji internetowej Technikalia.tv. MIT MEDIA dzia?a na rynku wydawniczym od lutego 2001 roku. W maju 2001 ukaza? si? pierwszy numer pisma Mobility. Obecnie pismo ma ponad 100 stron, na których znajduj? si? nowo?ci z rynku nowych technologii, g?ównie telefonii komórkowej. Oprócz mediów MIT MEDIA Group od 2017 roku merytorycznie wspiera projekt e-commerce – Technikalia.pl.

mobility trends

Udostępnij
Redaktor Brandsit