Poczta Polska: odbiór w punkcie coraz cz?stszym wyborem

Newsroom BrandsIT
1 Min
poczta

Poczta Polska podaje, ?e klienci zamówili w I kwartale 2019 roku wi?cej przesy?ek do sieci Odbiór w Punkcie ni? w ca?ym I pó?roczu 2018 roku. Ju? co czwarta paczka nadana w sieci Poczty Polskiej trafia do punktów odbioru. Do ko?ca roku takich paczek mo?e by? ju? ponad 30 proc.

Najnowsze dane potwierdzaj?, ?e tworzona przez Poczt? Polsk? sie? click&collect znakomicie realizuje potrzeby klientów. Co czwarta paczka nadana w sieci Poczty Polskiej trafia do punktów odbioru. Kupuj?cy przez internet odebrali w punktach dwukrotnie wi?cej paczek ni? w ubieg?ym roku. W ka?dym miesi?cu pierwszego kwarta?u 2019 roku wolumen paczek osi?ga co najmniej siedmiocyfrowy wynik, a dynamika przekracza 200 proc. – napisano w komunikacie Poczty Polskiej.

Sie? Odbiór w Punkcie tworzy ponad 11,5 tys. punktów w ca?ej Polsce – placówek pocztowych, sklepów ?abka&Freshmarket, wybranych stacji PKN Orlen oraz saloników prasowych i kiosków Ruchu. W tym roku Poczta planuje zwi?ksza? sie? o nowe sklepy ?abki, a tak?e agencje pocztowe – szczególnie w mniejszych miejscowo?ciach, które powi?ksz? sie? click&collect Poczty Polskiej. Na koniec 2019 roku ma ona liczy? co najmniej 12,5 tys. punktów odbioru.

Udostępnij