Dok?adnie 35 lat temu, 30 czerwca 1987 rozpocz??a si? przygoda, która trwa do dzi?! Trzech przyjació?, kilka pomys?ów, gar?? wiedzy i solidna porcja zapa?u – tak w skrócie wygl?da? przepis na zbudowanie marki, w której dzi? pracuje ponad 200 osób. DAGMA w tym czasie sta?a si? m.in. liderem w dostarczaniu rozwi?za? z zakresu bezpiecze?stwa cyfrowego, zapewniaj?c ochron? blisko 150 tys. firm i instytucji w Polsce.
DAGMA to marka, która prowadzi dzia?alno?? w trzech obszarach – dostarczania rozwi?za? z zakresu bezpiecze?stwa IT, realizacji szkole? nt. cyberbezpiecze?stwa, dystrybucji ceramiki budowlanej i wyposa?enia ?azienek.
Pomys? na firm? zrodzi? si? pod koniec lat 80-tych. Wtedy to trzech absolwentów ówczesnej Akademii Ekonomicznej w Katowicach postanowi?o zaanga?owa? swoje oszcz?dno?ci w dzia?alno?? biznesow?, opart? na handlu zagranicznym. Pocz?tkowo szukali oni dochodowej niszy, któr? mogliby z sukcesem zagospodarowa? na raczkuj?cym wtedy rodzimym, wolnym rynku. Podj?te przez w?a?cicieli decyzje okaza?y si? s?uszne, dzi?ki temu niewielka pocz?tkowo firma przekszta?ci?a si? w poka?ne, stabilne i szanowane na krajowym i mi?dzynarodowym rynku przedsi?biorstwo.
„DAGMA po 35 latach funkcjonowania z pewno?ci? jest mark? tworzon? przez ludzi. To mo?e proste i oczywiste sformu?owanie, ale dzi?ki zespo?owej grze jeste?my w miejscu, które pozwala widzie? wi?cej. Dzi?ki temu stali?my si? rozpoznawalni na rynku, wiarygodni dla partnerów i klientów z ca?ego ?wiata, mo?emy realizowa? ?mia?e pomys?y w kierunku dalszego rozwoju. Przed nami jeszcze wiele do zrobienia, ale jeste?my pewni, ?e 35 lat do?wiadcze? i wspania?y zespó? ludzi to klucz do realizacji naszych wizji” – mówi Grzegorz Sikorski, wspó?za?o?yciel i cz?onek zarz?du DAGMY.