Blisko po?owa Polek i Polaków posiadaj?cych smartfona, uszkodzi?a go w swoim ?yciu minimum raz – wynika z badania „HONOR Magic6 Lite. Jak wa?ny jest dla Polaków wytrzyma?y smartfon?”. Z kolei podobny odsetek ankietowanych nie decyduje si? na napraw? urz?dzenia mobilnego po jego uszkodzeniu. Badanie zosta?o zrealizowane na reprezentatywnej grupie doros?ych Polaków z okazji polskiej premiery smartfona HONOR Magic6 Lite.
Wiele osób minimum raz w ?yciu uszkodzi?o swój smartfon
W ramach badania „HONOR Magic6 Lite. Jak wa?ny jest dla Polaków wytrzyma?y smartfon?” sprawdzono m.in., jak cz?sto ankietowanym zdarza si? uszkodzi? ich smartfon, czy naprawiaj? go w takiej sytuacji oraz jakie koszty przy tym ponosz?. Z odpowiedzi wynika, ?e a? 46% posiadaczy smartfona uszkodzi?a go podczas upuszczenia minimum jeden raz w ?yciu. Spo?ród tej grupy 40% respondentów stwierdzi?o, ?e zdarzy?o im si? to 2 lub 3 razy, a 14% zaznaczy?o odpowied? „wi?cej ni? 4 razy”.
Nie mo?e zatem dziwi?, ?e na pytanie, czy zwracasz uwag? na wytrzyma?o?? ekranu przy zakupie nowego smartfona, ponad po?owa ankietowanych, dok?adnie 51%, uzna?a, ?e jest to czynnik dla nich wa?ny. Tylko 24% respondentów wskaza?o, ?e nie ma to dla nich znaczenia, z kolei równo ¼ nie ma na ten temat zdania.
Rzadziej naprawiamy…
Badanie sprawdzi?o te?, co robimy po uszkodzeniu smartfona. Jak si? okazuje a? 48% respondentów dalej korzysta z urz?dzenia bez jego naprawiania. Jednak gdy decydujemy si? na oddanie smartfona do serwisu, najcz??ciej p?acimy za to do 400 z? (28% odpowiedzi), a rzadziej mi?dzy 400-800 z? (11%). Na dro?sze naprawy, kosztuj?ce powy?ej 800 z?, zdecydowa?o si? tylko 3% badanych.
Po zestawieniu kosztów zakupu smartfona z cen? jego naprawy okazuje si?, ?e 28% respondentów zdarzy?a si? sytuacja w której koszt naprawy urz?dzenia przewy?sza? cen? jego zakupu, a wed?ug 24% badanych koszt oddania telefonu do serwisu by? zbli?ony do jego warto?ci.
„W HONOR najwa?niejsze s? dla nas innowacje stworzone z my?l? o ludzkich potrzebach. Nikt nie lubi sytuacji, w której nasz smartfon ucieka nam z d?oni, czas zwalnia i z obaw? podnosimy urz?dzenie, maj?c nadziej?, ?e tym razem nic mu si? nie sta?o. Nasz dzia? badawczo-rozwojowy bardzo ci??ko pracowa? nad tym, aby opracowa? urz?dzenie, które przetrwa najgorsze scenariusze, i z wielk? rado?ci? mo?emy powiedzie?, ?e stworzyli?my smartfon z 5-gwiazdkowym certyfikatem odporno?ci na upadki SGS. Zarówno mark? HONOR, jak i najnowsze produkty z serii HONOR Magic 6, które wprowadzamy w 2024 roku, cechuje przede wszystkim doskona?a jako?? wykonania, co znajduje odzwierciedlenie mi?dzy innymi w wytrzyma?ym na upadki ekranie HONOR Magic 6 Lite”– powiedzia?a Magdalena Chodkiewicz, PR & Social Media Manager w HONOR Polska.
Marka HONOR wprowadzi?a niedawno do sprzeda?y w Polsce model HONOR Magic6 Lite, który posiada wy?wietlacz wyposa?ony w technologi? HONOR Ultra-Bounce Anti-Drop, mog?c? poch?on?? do 1,2 raza wi?ksz? si?? przy upadku pod ka?dym k?tem. Zupe?nie nowa, trzypoziomowa ochrona zapewnia wielopunktowe wzmocnienia ekranu, ramki i podzespo?ów. Urz?dzenie posiada równie? wytrzyma?e ogniwo o pojemno?ci 5300 mAh, co przek?ada si? na a? 2 dni czasu pracy na baterii bez konieczno?ci jej ?adowania. HONOR Magic6 Lite zosta? wyposa?ony w wy?wietlacz AMOLED o rozdzielczo?ci 6,78 cala i rozdzielczo?ci 1,5K. Za wysok? jako?? zdj?? odpowiada potrójny aparat z g?ównym obiektywem 108 MP, obiektywem szerokok?tnym 5 MP oraz makro o rozdzielczo?ci 2 MP. Smartfon nap?dza procesor Qualcomm Snapdragon 6 Gen 1 z nak?adk? systemow? na system Android 13 – Magic OS 7.2.