Poly sprzeda?o 30 milionów urz?dze? do po??cze? audio

Newsroom BrandsIT
2 Min

Firma Poly og?osi?a sprzeda? swojego 30-milionowego telefonu IP. W wyniku szybkich zmian na rynku, na które mia? równie? wp?yw rozwój pandemii, znaczna cz??? firm przechodzi z systemów telefonicznych opartych na rozwi?zaniach lokalnych na chmur?.

Rozwi?zania g?osowe firmy Poly wspieraj? dostawców us?ug IT i klientów, dostosowuj?c przy tym portfolio pod zmieniaj?ce si? preferencje pracowników. Firma oferuje nie tylko zestawy telefonów biurkowych IP, telefonów bezprzewodowych, zestawów g?o?nomówi?cych USB, telefonów konferencyjnych, ale równie? analogowe adaptery telefoniczne (ATA). Rozwi?zania g?osowe firmy Poly s? wyposa?one m.in. w inteligentne matryce wielomikrofonowe, HD Voice, Acoustic Fence oraz technologi? NoiseBlock AI, jedne z wiod?cych technologii w bran?y, w zakresie audio. Linia telefonów Poly konsekwentnie ewoluowa?a wraz ze sposobem komunikacji w pracy. Wszystko zacz??o si? od pierwszego telefonu konferencyjnego SoundStation firmy Polycom, który obecnie mo?na obejrze? w Narodowym Muzeum Historii Ameryka?skiej Smithsonian. Kultowa seria CCX, stworzona przez t? firm?, jest równie? pierwszym biznesowym telefonem multimedialnym tego typu, który mo?e by? dostarczany ze s?uchawk? lub bez niej, zapewniaj?c mo?liwo?? korzystania zarówno z zestawu s?uchawkowego, jak i g?o?nomówi?cego.

„Technologia ca?y czas ulega dynamicznym zmianom, jednak potrzeba wysokiej jako?ci systemów telefonicznych i mo?liwo?ci szybkiego po??czenia si? jest niezmienna”komentuje John Lamarque, wiceprezes i dyrektor generalny dzia?u wspó?pracy g?osowej i profesjonalnych zestawów s?uchawkowych w firmie Poly. „Misj? Poly jest wyposa?enie ka?dego rodzaju miejsca pracy w technologi? audio, dedykowan? profesjonalistom, i wysokiej jako?ci telefony, które pozwol? pracownikom wykonywa? s?u?bowe obowi?zki, niezale?nie od tego, gdzie si? znajduj? – dzi?ki czemu b?d? mogli w pe?ni skoncentrowa? si? na tym, co najwa?niejsze”.

TEMATY:
Udostępnij