Prywatna opieka medyczna dla mikroprzedsiębiorców w pakiecie z kartą od Santandera

Natalia Zębacka

Santander Bank Polska i Mastercard poinformowały o wprowadzeniu nowej oferty, która umożliwia mikroprzedsiębiorcom dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej. Oferta przygotowana we współpracy z firmą LUX MED jest skierowana dla użytkowników kart Mastercard Business Debit wydanych przez Santander Bank Polska. W promocji, która trwa do 31 października br. pakiet medyczny jest bezpłatny dla osób aktywnie korzystających z karty.

Przedsiębiorca zyskuje dostęp do nielimitowanych wizyt w ambulatoryjnych placówkach medycznych wskazanych przez LUX MED oraz e-konsultacji, zarówno w zakresie chorób wewnętrznych, jak i medycyny rodzinnej. Użytkownicy usługi mogą przeprowadzić badania laboratoryjne raz w roku bez skierowania, a także korzystać z konsultacji ze specjalistą. Do opieki medycznej można zgłosić osoby w wieku od 0 do 80 lat, w przypadku osób do 18 r.ż. dostępna jest usługa lekarza pediatry.

Pakiet usług skierowany jest do przedsiębiorców, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, założą konto firmowe w Santander Bank Polska, np. Konto Firmowe Godne Polecenia i wybiorą kartę Mastercard Business Debit. Pakiet dostępny jest również dla wszystkich klientów firmowych, którzy korzystają z Mastercard Business Debit lub dla przedsiębiorców wnioskujących o tę kartę w trakcie trwania promocji (pozostałe warunki są wyszczególnione w Regulaminie Promocji). Klient banku może otrzymać pakiet medyczny bezpłatnie, jeżeli w poprzednim miesiącu jego obroty na karcie wyniosły co najmniej 4 tys. zł, lub w cenie 25 zł miesięcznie, jeżeli nie spełnia tego warunku.

Na potrzebę tego typu oferty zwracają uwagę sami przedsiębiorcy. W badaniu opinii na zlecenie Mastercard[1] prawie 60% z nich sygnalizuje, że pakiety badań profilaktycznych i prywatnej opieki medycznej są jednymi z najbardziej pożądanych usług dodanych do karty płatniczej.

Ad imageAd image

„Choroba czy konieczność przeprowadzenia rutynowych badań to dla przedsiębiorcy często problem logistyczny. Nasza propozycja ma za zadanie ułatwić im dostęp do opieki zdrowotnej i tym samym poprawić poczucie bezpieczeństwa. Chcemy, by nasi Klienci mogli jak najszybciej i jak najprościej uzyskać niezbędne na co dzień porady i świadczenia medyczne, by odciążyć ich w codziennych, biznesowych obowiązkach”mówi Mirosława Mioducka, ekspert ds. zarządzania projektami i rozwojem narzędzi MŚP w Santander Bank Polska.

„Nasza wspólna promocja potwierdza, że z kartą płatniczą można więcej. Nie tylko służy do płacenia za zakupy firmowe, ale dzięki niej przedsiębiorcy mogą skorzystać z dodatkowych korzyści, jak możliwość udziału w promocji i uzyskania dostępu do pakietów medycznych w atrakcyjnych cenach. Cieszymy się, że wraz z Santander Bank Polska możemy zaoferować tak użyteczny produkt. Wierzę, że przedsiębiorcy docenią go i będą z niego chętnie korzystać nie tylko w trudnym okresie pandemii”mówi Damian Zieliński, dyrektor ds. rozwoju produktu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Właściciele niewielkich firm doceniają firmowe karty płatnicze, którymi opłaty dla swoich dostawców uiszcza już ponad co trzeci (34%) ankietowany badania Mastercard, a za koszty działalności, takie jak czynsz, rachunki za media itp. – co piąty (20%). Przedsiębiorcy, zapytani o największe korzyści firmowych kart płatniczych, wskazują na prostotę (47%), bezpieczeństwo (38%), transparentność (26%) i większą kontrolę ponoszonych kosztów (23%). Usługi dodane w postaci pakietu medycznego dodatkowo zwiększają atrakcyjność użytkowania takich instrumentów płatniczych.

Aby skorzystać z trwającej promocji, należy odebrać swój kod promocyjny w bankowości elektronicznej Santander internet , w zakładce „Poczta” (kod jest ważny 30 dni od daty otrzymania), a następnie zarejestrować osobę, która skorzysta z opieki medycznej na stronie https://mediccentre.pl/santander Do jednej karty może być przypisany jeden kod promocyjny.

Regulamin promocji dostępny jest na stronie

[1] Wyniki badania Kantar na zlecenie Mastercard, zrealizowanego w drugiej połowie sierpnia i września 2019 roku na próbie 1 000 wywiadów w podziale na: 800 z firmami zatrudniającymi do 9 pracowników; 200 z firmami zatrudniającymi od 10 do 49 pracowników.
Udostępnij