W pa?dzierniku przychody z gier w Grupie Boom Bit wynios?y 23,7 mln PLN, o ponad 2% mniej ni? w poprzedni miesi?cu. Jednak bior?c pod uwag? przychody pomniejszone o UA i prowizje platform, Grupa odnotowa?a wzrost o ponad 2% w porównaniu z wrze?niem – 8,3 mln PLN. W pa?dzierniku gry wyprodukowane przez BoomBit pobrano 20,6 mln razy. W?ród tytu? z najwi?kszymi przychodami znalaz?y si?: Hunt Royale, Falling Art Ragdoll Simulator, Darts Club.
|
Wrzesie? |
Pa?dziernik |
zmiana % m/m |
Przychody z gier |
24,19 |
23,66 |
-2,2% |
Prowizje platform |
2,13 |
2,20 |
+3,1% |
User Acquisition |
13,92 |
13,14 |
-5,6% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform |
8,14 |
8,32 |
+2,2% |
“Motorem nap?dowym wyników osi?ganych przez Grup? BoomBit w ostatnich miesi?cach s? dobrze znane ju? graczom tytu?y z naszego portfolio, co najlepiej wida? po najlepiej zarabiaj?cych tytu?ach. W porównaniu z wrze?niem, swój udzia? w przychodach zwi?kszy? Hunt Royale z którego pochodzi 30% z pa?dziernikowych przychodów, a lepsze ni? przed miesi?cem wyniki mia?y tak?e mi?dzy innymi Falling Art Ragdoll Simulator czy Darts Club. Istotne znaczenie dla wyników pa?dziernika mia?a tak?e sytuacja na rynku walut.” – mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit. – “Optymistycznie patrzymy na czwarty kwarta?, który jest dobrym okresem dla ca?ej bran?y. Z naszej perspektywy jako warto?? dodan? do obecnego portfolio traktujemy projekty Play and Earn, nad którymi pracuj? BoomLand i PlayEmber. Zgodnie z planem chcemy jeszcze w tym roku wyda? pierwsz? gr? blockchainow?” – dodaje.