Przychody BoomBit lekko w gór?. Grupa chce wyda? pierwsz? gr? opart? o blockchain

Izabela Myszkowska
2 Min

W pa?dzierniku przychody z gier w Grupie Boom Bit wynios?y 23,7 mln PLN, o ponad 2% mniej ni? w poprzedni miesi?cu. Jednak bior?c pod uwag? przychody pomniejszone o UA i prowizje platform, Grupa odnotowa?a wzrost o ponad 2% w porównaniu z wrze?niem – 8,3 mln PLN. W pa?dzierniku gry wyprodukowane przez BoomBit pobrano 20,6 mln razy. W?ród tytu? z najwi?kszymi przychodami znalaz?y si?: Hunt Royale, Falling Art Ragdoll Simulator, Darts Club.

Wrzesie?

Pa?dziernik

zmiana % m/m

Przychody z gier

24,19

23,66

-2,2%

Prowizje platform

2,13

2,20

+3,1%

User Acquisition

13,92

13,14

-5,6%

Przychody pomniejszone
o UA i prowizje platform

8,14

8,32

+2,2%

“Motorem nap?dowym wyników osi?ganych przez Grup? BoomBit w ostatnich miesi?cach s? dobrze znane ju? graczom tytu?y z naszego portfolio, co najlepiej wida? po najlepiej zarabiaj?cych tytu?ach. W porównaniu z wrze?niem, swój udzia? w przychodach zwi?kszy? Hunt Royale z którego pochodzi 30% z pa?dziernikowych przychodów, a lepsze ni? przed miesi?cem wyniki mia?y tak?e mi?dzy innymi Falling Art Ragdoll Simulator czy Darts Club. Istotne znaczenie dla wyników pa?dziernika mia?a tak?e sytuacja na rynku walut.”mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit.“Optymistycznie patrzymy na czwarty kwarta?, który jest dobrym okresem dla ca?ej bran?y. Z naszej perspektywy jako warto?? dodan? do obecnego portfolio traktujemy projekty Play and Earn, nad którymi pracuj? BoomLand i PlayEmber. Zgodnie z planem chcemy jeszcze w tym roku wyda? pierwsz? gr? blockchainow?”dodaje.

Udostępnij