Przychody z gier Grupy BoomBit w marcu 2023 r. wynios?y ??cznie 22,4 mln PLN (+15,4%). Przychody z gier mobilnych wynios?y 22,0 mln PLN (+13,4%), a z projektów blockchain 0,4 mln PLN. Wydatki na User Acquisition wzros?y do 11,6 mln PLN (+7,1%), a koszty prowizji platform do 2,6 mln PLN (3,2%). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wynios?y w marcu 8,3 mln PLN (+34,9%), a Grupa zanotowa?a ??cznie 17 mln pobra? swoich gier.
“Marzec przyniós? nam popraw? przychodów, co przy w miar? porównywalnych poziomach wydatków marketingowych i prowizji platform pozwoli?o na istotny wzrost przychodów pomniejszonych o te dwie pozycje. Tradycyjnie najwi?ksze przychody osi?gn??y nasze flagowe gry Mid-Core, czyli Hunt Royale i Darts Club. Warto zauwa?y?, ?e po raz pierwszy przy okazji miesi?cznych wyników prezentujemy przychody z projektów blockchain. Dzi?ki aktywnym dzia?aniom BoomLand zwi?zanymi z premier? gry Hunters On-Chain, nasz nowy segment doda? do wyniku w marcu prawie 400 tys. PLN. Ponadto z ko?cem lutego zrealizowali?my warunek z umowy z Ironsource, dotycz?cy osi?gni?cia okre?lonego % przychodów uzyskiwanych z reklam za po?rednictwem mediacji Ironsource”.
Marcin Olejarz, Prezes BoomBit
“W ci?gu ostatnich miesi?cy osi?gn?li?my wiele kamieni milowych dotycz?cych Hunters On-Chain, d?ugo wyczekiwanej pierwszej gry BoomLand. Po udanej premierze w marcu odby? si? turniej inauguracyjny, który wzbudzi? du?e zainteresowanie spo?eczno?ci graczy. W?ród naszych osi?gni?? mo?emy zaliczy? równie? pierwszy p?atny mint NFT na platformie Magic Eden. Hunters On-Chain sta? si? równie? jedn? z pi?ciu najlepszych gier blockchain pod wzgl?dem unikalnych aktywnych portfeli, które utworzy?o prawie 135 tys. osób. Liczba graczy oraz sesji gry stale ro?nie, w czasie samego turnieju zanotowali?my ponad 220 000 sesji, co jest ogromnym sukcesem i znacznie przekroczy?o nasze oczekiwania. Osi?gn?li?my równie? wyj?tkowe wska?niki retencji w dniu 1 na poziomie 53,56% i w dniu 7 na poziomie 25,39%. W spo?eczno?ci graczy obserwowali?my intensywny handel przedmiotami kolekcjonerskimi mi?dzy graczami, którzy dokonywali tysi?ce transakcji dziennie. W miar? zbli?ania si? wydania gry na tzw. “MainNet” zostan? udost?pnione nowe tryby gier, nowe funkcjonalno?ci oraz LiveOps, które pozwol? zapocz?tkowa? rozwój gier Web3 jako kolejnej ewolucji bran?y. Nieskromnie powiem, ?e naszym zdaniem Hunters On-Chain to najlepsza obecnie dost?pna gra blockchain” – dodaje .
Hannibal Soares, wiceprezes BoomBit
Przychody z gier
W marcu 2023 r. najlepiej zarabiaj?cymi tytu?ami by?y Hunt Royale (8,3 mln PLN przychodów) oraz Darts Club (2,2 mln PLN). Przychody z gier Hyper-Casual wynios?y 8,2 mln PLN i stanowi?y oko?o 37% w strukturze przychodów Grupy BoomBit. W?ród gier Hyper-Casual podobnie jak w lutym najwi?ksze przychody mia? Falling Art Ragdoll Simulator (1,1 mln PLN).