QuarticOn uruchomi? sprzeda? w modelu SaaS

Klaudia Ciesielska
3 Min

QuarticOn – technologiczna spó?ka oferuj?ca, oparte na technologii uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji, rozwi?zania wsparcia bran?y e-commerce – uruchomi?a sprzeda? swojego systemu w modelu SaaS na skupiaj?cej ponad 18 tys. sklepów online platformie Shoptet, która jest najwi?kszym dostawc? rozwi?za? technologicznych w Czechach i na S?owacji. Instalacja i harmonizacja systemu jest bezobs?ugowa i nie wymaga dodatkowych prac integracyjnych. W ten sposób QuarticOn rozpocz?? sprzeda? us?ug w kanale, który daje najwi?kszy potencja? skalowania biznesu. W najbli?szym czasie Spó?ka uruchomi swoje aplikacje na kolejnych platformach.

Technologia QuarticOn udost?pniona na Shoptet.cz i Shoptet.sk pozawala m.in. na personalizacj? sklepu internetowego, wybór odpowiedniej strategii rekomendacji i automatyczne segmentowanie klientów, a tak?e na zoptymalizowanie obszaru marketingu internetowego (EMA, Email Marketing Automation). Dzi?ki systemowi Spó?ki e-sklepy mog? istotnie zwi?kszy? zaanga?owanie swoich klientów i wspó?czynnik konwersji, zmniejszy? wska?nik odrzuce? czy rozwi?za? problem porzuconego koszyka, co przek?ada si? na zwi?kszenie sprzeda?y, w tym ?redniej warto?ci realizowanego zamówienia.

Ju? w pierwszej godzinie od rozpocz?cia sprzeda?y, pozyskali?my 54 sklepy z Czech, S?owacji i W?gier, które uruchomi?y bezobs?ugowo trial systemu. To pozwala z optymizmem patrze? na dalszy rozwój nowego modelu sprzeda?y – mówi Pawe? Wyborski, za?o?yciel i CEO QuarticOn SA.

Jednym  z  najwa?niejszych  projektów realizowanych przez QuarticOn jest  integracja  z  zewn?trznymi  platformami  e-commerce, takimi jak np. Shoptet, Shopify czy CreativeSites, które pozwol? na udost?pnienie narz?dzi Spó?ki szerokiemu gronu sklepów korzystaj?cych z us?ug tych platform, w pe?nym modelu SaaS.

Wej?cie w nowy kana? sprzeda?y jest bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju QuarticOn. Ze  wzgl?du  na  swój zasi?g – ok.  2  mln  sklepów  w  segmencie SOHO (small office / home office) – oraz  proces sprzeda?y, który odbywa si? w pe?nym modelu SaaS, ten segment rynkowy jest dla Spó?ki niezwykle atrakcyjny. Pozwala QuarticOn na skalowanie biznesu i pozyskanie du?ej liczby klientów z wielu zagranicznych rynków jednocze?nie. Pojawienie si? na platformie Shoptet to pierwszy krok w realizacji naszego planu zwi?zanego z obecno?ci? Spó?ki na platformach e-commerce. Aktualnie jeste?my w procesie weryfikacji naszej aplikacji na platformie Shopify, w ko?cowej fazie tworzenia s? równie? aplikacje na inne platformy. Dodatkowo, poza wzmacnianiem naszej obecno?ci na platformach, uruchomili?my zupe?nie nowy program partnerski. Chcemy, aby QuarticOn by? spó?k? aktywnie dzia?aj?c? w trzech kana?ach sprzeda?owych (B2B, partnerskim i SaaS), oferuj?c? dopasowane do potrzeb ró?nych grup klientów nowoczesne us?ugi i nowatorskie rozwi?zania oparte o realn? AI – komentuje Pawe? Wyborski.

Udostępnij
Redaktor Brandsit