Revolut wprowadza polski support, karty i numery kont

Klaudia Ciesielska
2 Min

Revolut lokalizuje swoje us?ugi poza Wielk? Brytani?. Polska jest pierwszym rynkiem gdzie firma wprowadza lokalny j?zyk do obs?ugi klienta – czat w aplikacji w j?zyku polskim. Fintech oferuje ju? tak?e karty i konta, które s? rozpoznawane jako polskie – u?atwi to zasilanie ich przelewami bankowymi i upro?ci wyp?aty z bankomatów. Revolut og?osi? w zesz?ym tygodniu, ?e uzyska? europejsk? licencj? bankow?. Fintech ma ju? w Polsce 280 000 klientów.

Revolut stanie si? równie? bardziej dost?pny dla osób, które nie pos?uguj? si? j?zykiem angielskim. B?d? one mog?y skorzysta? z supportu w j?zyku polskim na czacie w aplikacji. To naturalny krok z uwagi na fakt, ?e w naszym centrum us?ug w Krakowie pracuje wi?kszo?? spo?ród 600 pracowników firmy. Obecnie ju? ponad 350 osób” – dodaje.

Fintech lokalizuj?c us?ugi w Polsce odpowiada na g?osy u?ytkowników, którzy chcieli w ?atwy sposób przelewa? swoje pensje na konto w Revolut oraz klientów, którzy mieli trudno?? w komunikowaniu si? na czacie w j?zyku angielskim. Teraz te bariery zosta?y wyeliminowane. Konto ma polskie numery, wydawana karta Mastercard rozpoznawana jest jako polska, a na pytania na czacie czekaj? polskoj?zyczni konsultanci.

Revolut otrzyma? europejsk? licencj? bankow?. Cho? na dzi?, z perspektywy polskiego u?ytkownika, nie oznacza to zmian, otwiera drog? do wprowadzenia nowych us?ug w przysz?o?ci – po?yczek, inwestycji, depozytów – chronionych do kwoty 100 000 EUR w ramach europejskiego systemu gwarancji depozytów. Paszportowanie licencji na europejskie rynki mo?e potrwa? wiele miesi?cy, ale prace nad tym ju? trwaj?.

Do ko?ca ?wi?t Bo?ego Narodzenia trwa przed?u?ona promocja na darmowe karty i bezp?atn? wysy?k? Revolut. Skorzysta?o z niej ju? w Polsce przesz?o 30 000 osób. Promocja dotyczy standardowej karty Revolut, ko?czy si? 25 grudnia o pó?nocy czasu GMT.

Udostępnij
Redaktor Brandsit