Emplocity S.A., zajmuj?ca si? automatyzacj? procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, dzi?ki w?asnej platformie technologicznej i wykorzystaniem botów, otrzyma?a nominacj? na partnera Microsoft. Wspó?praca z potentatem doliny krzemowej oznacza, i? rozwi?zania Emplocity dost?pne b?d? na Microsoft AppSource i Microsoft Azure Marketplace, co mo?e istotnie prze?o?y? si? na wzrost przychodów Spó?ki. W najbli?szych miesi?cach Spó?ka rozpocznie wspólne akcje sprzeda?owe w ramach IP Co-sell.Obecnie trwa oferta publiczna akcji serii B Emplocity S.A. na platformie CrowdConnect.pl.
Partnerstwo z firm? Microsoft to cenne potwierdzenie dostarczanej jako?ci, kompetencji i oferowanej przez nas technologii. Program IP Co-Sell firmy Microsoft umo?liwia firmie Microsoft i jej partnerom dostarczanie kompleksowych rozwi?za? we wspólnym modelu sprzeda?y w celu zwi?kszenia ??cznych przychodów i wspólnego sukcesu klientów. Jest to element strategii rozwoju biznesu poprzez partnerów - szczególnie poza granicami kraju. – Krzysztof Sobczak, wspó?za?o?yciel i CEO Emplocity SA.
Wej?cie na Microsoft AppSource i Microsoft Azure Marketplace oznacza, ?e rozwi?zania Emplocity dost?pne b?d? jako serwisy dost?pne w chmurze Azure. Spó?ka wraz z Microsoftem zamierza stworzy? wspóln? ofert?. Potencjalnymi klientami s? wszystkie firmy korzystaj?ce z subskrypcji Office i ms Teams lub korzystaj?ce z chmury Azure o zasi?gu globalnym.
Aby sprzedawa? wspólnie z firm? Microsoft, potencjalni partnerzy potrzebuj? gotowego rozwi?zania komercyjnego, zaanga?owanego zespo?u sprzeda?y, silnej strategii wej?cia na rynek oraz pomy?lnie zako?czonej weryfikacji technicznej. Nasz status IP Co-Sell oznacza? b?dzie wi?ksze mo?liwo?ci w zakresie sprzeda?y z firm? Microsoft i zwi?kszenia obecnie generowanych przez program przychodów partnerów w wysoko?ci 8 miliardów USD. – dodaje Arkadiusz Talun, wspó?za?o?yciel i CTO Emplocity SA.
10 sierpnia br. Emplocity S.A. rozpocz??a przyjmowanie zapisów na akcje w ramach pierwszej transzy emisji akcji serii B, skierowanej do oznaczonych indywidualnie inwestorów. Od 24 sierpnia do 14 wrze?nia br. trwa druga transza na platformie CrowdConnect.pl, skierowana do wszystkich zainteresowanych.
Emplocity S.A. z emisji akcji chce pozyska? do 3 mln z?. ?rodki z emisji zostan? przeznaczone na rozwój nowych produktów (m.in. na opracowanie konwersacyjnej sztucznej inteligencji wspieraj?cej obieg informacji w przedsi?biorstwie), a tak?e ekspansj? oraz skalowanie sprzeda?y. Informacje o akcjach serii B i warunkach ich nabycia s? dost?pne na platformie crowdconnect.pl (crowdconnect.pl/emplocity) i stronie internetowej Spó?ki (emisja.emplocity.com). Realizacja celów emisji ma dodatkowo zdynamizowa? rozwój Emplocity S.A., która na prze?omie roku zamierza z?o?y? wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect. Firm? inwestycyjn? ?wiadcz?c? us?ug? oferowania akcji w ramach oferty publicznej akcji serii B jest Dom Maklerski INC S.A.
Emplocity tworzy rozwi?zania wspieraj?ce prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. W swoich rozwi?zaniach wykorzystuje metody g??bokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania j?zyka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzuj? procesy biznesowe klientów pomagaj?c zaoszcz?dzi? czas i pieni?dze.