Salesforce i Snowflake og?osi?y dzi? wspó?prac? w zakresie udost?pniania danych w trybie „zero kopiowania”, które umo?liwi? klientom uwolnienie jeszcze wi?kszej warto?ci z ich danych. Pog??bienie partnerstwa mi?dzy obiema firmami pomo?e klientom bezpiecznie wspó?pracowa? z danymi w czasie rzeczywistym ??cz?c Salesforce Customer Data Platform (CDP) i Snowflake – jednocze?nie minimalizuj?c ryzyko, koszty i eliminuj?c niedogodno?ci pojawiaj?ce si? przy tradycyjnych metodach synchronizacji.
W dzisiejszym cyfrowym ?wiecie konsumenci chc? spersonalizowanych, po??czonych i zaufanych relacji. Wed?ug niedawnego raportu Salesforce, 73% klientów oczekuje od firm zrozumienia ich unikalnych potrzeb i oczekiwa? – w porównaniu z 66% w 2020 r. Personalizacja tych relacji z klientami wymaga jednak od firm zbudowania jednego ?ród?a rzetelnych danych, z czym wci?? nie radzi sobie wi?kszo?? firm.
Klienci tacy jak AT&T ju? korzystaj? z danych, aby spersonalizowa? relacje z klientami. Nowe partnerstwo sprawi, ?e b?dzie to bardziej spójne.
„W dzisiejszym cyfrowym ?wiecie nasi klienci oczekuj? kontaktu z nami w najbardziej konkretny i zrozumia?y sposób. Wcze?niej zwykle wymaga?o to kosztownych i z?o?onych integracji ró?nych technologii, ale ??cz?c dane Salesforce i Snowflake, mo?emy sprawi?, ?e do?wiadczenia klientów b?d? naprawd? niezapomniane. Pozwoli to tak?e wzbogaci? w czasie rzeczywistym nasze zrozumienie ka?dego klienta, aby skutecznej pracowa? nad utrzymaniem jego lojalno?ci” – powiedzia? Andy Markus, Chief Data Officer w AT&T.
Aby po??czy? dane przedsi?biorstwa, zespo?y IT zazwyczaj tworz? i utrzymuj? z?o?one potoki danych, co skutkuje powstaniem wielu kopii danych, które s? skomplikowane i kosztowne w przenoszeniu i utrzymaniu, a cz?sto nie s? pó?niej synchronizowane. Nowe mo?liwo?ci udost?pniania danych pozwol? klientom Salesforce Customer Data Platform (CDP) na wgl?d w dane z Snowflake tak, jakby by?y natywnie obecne w CDP. Dzia?a to równie? w drug? stron?, umo?liwiaj?c analitykom danych Snowflake tworzenie zapyta?, które ??cz? natywne dane Snowflake z danymi Salesforce Customer Data Platform, bez konieczno?ci wcze?niejszego kopiowania lub przenoszenia danych do Snowflake. Teraz administratorzy Salesforce i Snowflake mog? mie? wi?ksz? kontrol? oraz lepiej zarz?dza? ryzykiem i uprawnieniami podczas udost?pniania danych.
“Wiele firm ma problemy z dostarczaniem spersonalizowanych do?wiadcze? w czasie rzeczywistym na du?? skal? i automatyzacj? tych procesów. Wynika to z faktu, ?e dane rezyduj? w ró?nych chmurach, stosach technologicznych i systemach korporacyjnych” – powiedzia? David Schmaier, prezes i dyrektor ds. produktów w Salesforce. “Nowe mo?liwo?ci w zakresie udost?pniania danych zapewniaj? bezpieczny, natywny i otwarty dost?p do nich, niezale?nie od tego, gdzie s? przechowywane. Pozwala to organizacjom dostarcza? inteligentne, zapadaj?ce w pami?? do?wiadczenia oparte na jednym ?ródle rzetelnych danych dla ka?dego klienta.”
„Cieszymy si?, ?e mo?emy rozszerzy? nasze strategiczne partnerstwo z Salesforce, aby dostarczy? now? warto?? dla naszych klientów i pomóc im zmaksymalizowa? inwestycje w dane” – powiedzia? Christian Kleinerman, wiceprezes ds. produktu w firmie Snowflake. „Ta integracja umo?liwi firmom rozbicie silosów danych i ujednolicenie ich, dzi?ki czemu mo?liwe stanie si? uzyskanie szczegó?owych informacji i analiz oraz tworzenie w czasie rzeczywistym spójnego widoku ka?dego klienta na obu naszych wiod?cych platformach”.
Nowe integracje pomi?dzy Salesforce i Snowflake opieraj? si? na d?ugim, udanym partnerstwie z Tableau, Partnerem Roku Business Intelligence 2022 firmy Snowflake . Tableau i Snowflake kontynuuj? pog??bianie strategicznego partnerstwa, aby pomóc klientom z ró?nych bran? w lepszym wykorzystaniu danych, jako krytycznego zasobu do nap?dzania innowacji i wydajno?ci.
„Nasz ?wiat zmieni? si? w ci?gu ostatnich kilku lat, a jako wiod?cy producent produktów i materia?ów budowlanych musieli?my dok?adnie przeanalizowa? sposób, w jaki zarz?dzamy naszym ?a?cuchem dostaw” — powiedzia? Nick Heigerick, szef dzia?u Advanced Analytics w Oldcastle. „Moc Tableau i Snowflake pomog?a nam lepiej zidentyfikowa? mo?liwo?ci w naszym ?a?cuchu dostaw, poprawi? nasz? sprawno?? operacyjn? i sprawi?, ?e jeste?my w stanie dostarcza? odpowiednie produkty w?a?ciwym klientom we w?a?ciwym czasie”.
Integracja Salesforce Customer Data Platform i Snowflake b?dzie dost?pna w fazie pilota?owej jesieni? 2022 roku.