Salesforce wprowadza generatywn? AI do marketingu i handlu. Nowe produkty giganta IT

Newsroom BrandsIT
3 Min

Salesforce wprowadzi? nowatorskie produkty zasilane generatywn? sztuczn? inteligencj?: Marketing GPT i Commerce GPT. Marketing GPT umo?liwia specjalistom ds. marketingu automatyczne generowanie spersonalizowanych e-maili oraz tworzenie bardziej zaawansowanych segmentów odbiorców. Z kolei Commerce GPT oferuje markom mo?liwo?? dostarczania spersonalizowanych do?wiadcze? zakupowych i ofert, które s? dostosowywane do potrzeb ich klientów za pomoc? dynamicznych ?cie?ek zakupowych opartych na GPT.

Generatywna sztuczna inteligencja zwi?ksza produktywno?? i wydajno?? firm. Jej potencja? jest ogromny, a ju? 60% marketerów twierdzi, ?e generatywna SI zmieni ich rol? w pracy, a 71% uwa?a, ?e umo?liwi im skupienie si? na bardziej strategicznych dzia?aniach. Jednak „dok?adno?? i jako??” SI jest powa?n? obaw? marketerów, w tym bazowanie na zaufanych danych.

Marketing GPT umo?liwi marketerom dostarczanie spersonalizowanych oraz anga?uj?cych do?wiadcze? w ka?dym punkcie styku z generatywn? sztuczn? inteligencj? i zaufanymi danymi z Data Cloud. Dzi?ki Marketing GPT i Data Cloud marketerzy b?d? mogli:

  • M?drze gospodarowa? czasem i zasobami dzi?ki funkcji Segment Creation, która daje marketerom mo?liwo?? szybkiego tworzenia segmentów odbiorców i ulepszonego targetowania za pomoc? podpowiedzi w j?zyku naturalnym i rekomendacji opartych na sztucznej inteligencji. Wszystko to w oparciu o zaufane dane z Data Cloud.
  • Zmniejszy? nak?ady pracy zwi?zane z tworzeniem korespondencji dzi?ki narz?dziu Email Content Creation, które mo?e automatycznie generowa? spersonalizowane wiadomo?ci.
  • Zwi?kszy? ROI dzi?ki funkcji Segment Intelligence for Data Cloud, która automatycznie ??czy dane w?asne, dane o przychodach i dane innych firm, w celu uzyskania bardziej kompleksowego obrazu zaanga?owania odbiorców.
  • Dostarcza? w?a?ciwe wiadomo?ci w odpowiednim czasie dzi?ki funkcji Rapid Identity Resolution, Segmentation and Engagement.
  • Wykorzysta? generatywne platformy tre?ci SI do tworzenia kontekstowych zasobów wizualnych dla kampanii wielokana?owych w ramach Marketing GPT.

Commerce GPT umo?liwi firmom dostarczanie spersonalizowanych do?wiadcze? handlowych na ka?dym etapie podró?y kupuj?cego. Jest to mo?liwe dzi?ki automatycznie generowanym spostrze?eniom i rekomendacjom opartym na ujednoliconych danych, które s? pobierane w czasie rzeczywistym z Data Cloud. Dzi?ki Commerce GPT i Data Cloud marki b?d? mog?y:

  • Zautomatyzowa? strategie wzrostu i konwersji, jednocze?nie maksymalizuj?c produktywno?? sprzedawców dzi?ki Goals- Based Commerce. To najnowocze?niejsze narz?dzie umo?liwi firmom ustalanie okre?lonych celów oraz zada?, a nast?pnie zapewnia przydatne informacje i proaktywne zalecenia dotycz?ce ich realizacji. Obs?ugiwany przez Data Cloud, Einstein AI i Flow, Goals-Based Commerce oferuje rekomendacje maj?ce na celu osi?gni?cie po??danych wyników, od poprawy mar? po zwi?kszenie ?redniej warto?ci zamówienia (AOV).
  • Zwi?kszy? produktywno?? sprzedawców dzi?ki dynamicznym opisom produktów, które automatycznie uzupe?niaj? brakuj?ce dane katalogowe dla sprzedawców i rewolucjonizuj? obs?ug? klienta dzi?ki automatycznie generowanym opisom produktów dostosowywanym do ka?dego kupuj?cego.
  • Zdefiniowa? na nowo zakupy i lojalno?? dzi?ki Commerce Concierge. To narz?dzie odpowiada za spersonalizowane, anga?uj?ce konwersacje z klientami, a tak?e pomaga kupuj?cym w odkrywaniu produktów poprzez interakcje prowadzone w j?zyku naturalnym – za po?rednictwem cyfrowych kana?ów jak np. czaty lub komunikatory.
Udostępnij