Salesforce wdro?y? nowe rozwi?zanie dedykowane ma?ym firmom – „Starter” to intuicyjna aplikacja CRM typu „wszystko w jednym”, która ??czy funkcje sprzeda?y, obs?ugi klienta i marketingu. To narz?dzie ma pomóc firmom z sektora M?P w zarz?dzaniu relacjami z klientami, centralizacji kluczowych danych i umo?liwi? bardziej efektywny rozwój.
Starter korzysta z ponad 20 lat innowacji Salesforce w ?atwej w u?yciu aplikacji, która dysponuje szablonami raportów, gotowymi pulpitami nawigacyjnymi, ujednoliconymi danymi klientów i wbudowan? sztuczn? inteligencj?, aby pomóc ma?ym firmom w pe?ni wykorzysta? potencja? systemu CRM od pierwszego dnia korzystania z rozwi?zania. Dodatkowo, wdro?enie Startera jest wyj?tkowo proste i szybkie.
Salesforce Starter pomaga ma?ym firmom:
- generowa? wi?cej leadów sprzeda?owych dzi?ki szablonom kampanii marketingowych, segmentacji, analityce, kreatorowi wiadomo?ci e-mail oraz funkcjom optymalizacji wysy?ania wiadomo?ci e-mail opartym na sztucznej inteligencji;
- pozyskiwa? wi?cej klientów dzi?ki integracji poczty e-mail, opartemu na sztucznej inteligencji przechwytywaniu aktywno?ci, która wskazuje konieczno?? podj?cia dzia?a?, a tak?e ujednoliconym danym klientów obs?ugiwanym przez Data Cloud czy zarz?dzaniu potencjalnymi klientami i transakcjami oraz ?cie?kom sprzeda?y;
- zadba? o zadowolenie klientów dzi?ki szybszemu rozwi?zywaniu spraw, zarz?dzaniu wiedz? i bardziej spersonalizowanym do?wiadczeniom w zakresie marketingu, sprzeda?y oraz obs?ugi.