SAS poszerza wsp?prac? z AWS w zakresie AI i analityki

Izabela Myszkowska
2 Min
SAS
?rd?o: SAS

Ostatnia strategiczna umowa mi?dzy SAS, a Amazon Web Services (AWS), gigantem us?ug chmurowych, stanowi prze?omowy moment w ?wiecie analityki biznesowej i sztucznej inteligencji. Umieszczenie SAS Customer Intelligence 360 na AWS Marketplace nie jest tylko formalno?ci?, lecz wa?nym krokiem w kierunku przysz?o?ci analityki w chmurze.

SAS i AWS – znaczenie wspó?pracy

SAS, ze swoim g??bokim do?wiadczeniem analitycznym, ??czy si?y z AWS, liderem w dziedzinie infrastruktury chmurowej, tworz?c unikalne mo?liwo?ci dla przedsi?biorstw. 

SAS Customer Intelligence 360 to dynamiczny “pakiet zaanga?owania klienta”, który obejmuje ca?? podró? klienta, dostarczaj?c spostrze?enia i raporty oparte na danych. Umieszczenie tego rozwi?zania na AWS Marketplace to nie tylko kwestia dost?pno?ci, ale tak?e symbolizuje ?atwo?? i elastyczno?? w korzystaniu z narz?dzi analitycznych w chmurze.

Wspólne inicjatywy i ich wp?yw

Partnerstwo to obejmuje wprowadzanie na rynek rozwi?za? analitycznych i sektorowych natywnych dla chmury, które s? kluczowe dla adaptacji w dynamicznie zmieniaj?cym si? ?rodowisku biznesowym. Opracowanie i integracja rozwi?za?, które optymalizuj? wydajno?? chmury, maj? na celu zapewnienie firmom konkretne wyniki biznesowe.

Ad imageAd image

W??czenie SAS Customer Intelligence 360 do AWS Marketplace to tak?e krok w kierunku uproszczenia procesu zakupu i zwi?kszenia elastyczno?ci korzystania z narz?dzi analitycznych. To z kolei mo?e zach?ci? wi?cej firm do eksploracji i inwestycji w analityk? zaawansowan?.

Wizja przysz?o?ci: SAS Viya i Amazon Bedrock

Najbardziej ekscytuj?cym aspektem tej umowy jest plan udost?pnienia SAS Customer Intelligence 360 w Amazon Bedrock w 2024 roku. Ta inicjatywa ma na celu umo?liwienie ?atwego dost?pu do modeli AI i skalowania generatywnych aplikacji AI. Dodatkowo, perspektywa dost?pno?ci SAS Viya na AWS Marketplace sugeruje jeszcze g??bsz? integracj? i innowacje w przysz?o?ci.

Partnerstwo SAS i AWS ma potencja?, by znacz?co przekszta?ci? sposób, w jaki firmy korzystaj? z analityki i AI, dostarczaj?c rozwi?zania, które s? zarówno zaawansowane, jak i ?atwe w u?yciu. Wprowadzenie SAS Customer Intelligence 360 na AWS Marketplace to tylko pocz?tek drogi, która mo?e zmieni? oblicze analityki biznesowej.

Udostępnij