Saudia, narodowy przewo?nik lotniczy Królestwa Arabii Saudyjskiej, cz?onek sojuszu SkyTeam, podpisa? 10-letni kontrakt z firm? Comarch, globalnym dostawc? produktów i us?ug definiowanych w oprogramowaniu w celu zwi?kszenia efektywno?ci dzia?alno?ci biznesowej. Linie lotnicze maj? wdro?y? zaprojektowany przez Comarch system zarz?dzania lojalno?ci? – Comarch Loyalty Management (CLM), a konkretnie jego wersj? dedykowan? bran?y turystycznej „For Travel”.
Wspó?praca pomi?dzy firmami zosta?a nawi?zana w 2018 roku, kiedy to linie lotnicze Saudia poszukiwa?y nowego dostawcy technologii z wieloletnim do?wiadczeniem w realizacji du?ych projektów lojalno?ciowych dla linii lotniczych i firm turystycznych.
Saudia wymaga?a od potencjalnego dostawcy i partnera biznesowego skupienia si? na innowacjach i technologii na ka?dym etapie obs?ugi klienta. Firma postanowi?am przeprojektowa? i ulepszy? istniej?cy program Alfursan. Celem by?o przekroczenie granic tradycyjnych programów zarz?dzania lojalno?ci? i wykorzystanie najnowszych technik pozyskania zaanga?owania klienta, aby zbudowa? silniejsze relacje z klientami. Czyli dok?adnie to, co Comarch mia? do zaoferowania.
Comarch, jako globalny dostawca najnowocze?niejszego oprogramowania do zarz?dzania lojalno?ci?, jest firm? opart? na innowacyjno?ci. Wielokrotnie nagradzana za dostarczanie najwy?szej jako?ci systemów i us?ug IT (np. za zdobycie nagrody za najbardziej innowacyjne rozwi?zanie w dziedzinie zarz?dzania lojalno?ci? podczas tegorocznej konferencji Loyalty & Awards 2020), udowodni?a, ?e jest w?a?ciwym partnerem dla linii lotniczych Saudia.
System CLM for Travel to rozszerzona wersja klasycznego systemu CLM, który obejmuje szeroki zakres funkcji zaprojektowanych specjalnie dla profesjonalistów z bran?y turystycznej, takich jak linie lotnicze Saudia. Dlatego te? nowy system pomo?e firmie zwi?kszy? zaanga?owanie klientów, zdoby? przewag? konkurencyjn? i obni?y? koszty operacyjne.
Co wi?cej, system CLM jest nieustannie rozwijany, co oznacza, ?e stale dodawane s? do niego nowe funkcje, takie jak us?ugi oparte na lokalizacji i grywalizacja, które z kolei mog? odegra? wa?n? rol? sprawiaj?c, ?e oferta b?dzie ?wie?a i pasjonuj?ca zarówno dla linii lotniczych Saudii, jak i jej klientów.