Sharp zmienia nazwy lokalnych europejskich organizacji

Newsroom BrandsIT
1 Min

Firma Sharp zmienia nazw? swoich europejskich organizacji na Sharp Consumer Electronics. W ramach globalnej strategii firma Sharp d??y do osi?gni?cia jednolitej, ogólno?wiatowej to?samo?ci marki.

Przejmuj?c pod koniec ubieg?ego roku spó?k? zale?n? Skytec UMC, Sharp utorowa? drog? do powrotu marki na rynek europejski. Dzi?ki zmianie nazwy organizacji krajowych na Sharp Consumer Electronics, firma Sharp nadal zyskuje na znaczeniu jako globalna marka równie? w Europie. Tym samym, UMC Poland Sp. z o.o. staje si? firm? Sharp Consumer Electronics Sp z o.o. Skytec UMC zniknie z ca?ej komunikacji korporacyjnej, a wszystkie platformy, materia?y komunikacyjne i sprzeda?owe zostan? dostosowane do nowej to?samo?ci i nazwy marki.

Reorganizacja i unifikacja powinny upro?ci? procesy wewn?trzne, zoptymalizowa? struktury i doprowadzi? do wi?kszej synergii. Firma przewiduje, ?e wysi?ki te wp?yn? równie? na ogóln? strategi? rozwoju firmy Sharp, ekspansj? ekosystemu 8K+5G oraz AIoT. ??cz?c do?wiadczenie i mocne strony spó?ki macierzystej Foxconn i innych partnerów, firma Sharp d??y do zaoferowania nie tylko wysokiej jako?ci produktów i technologii, ale tak?e zintegrowanych rozwi?za?, które znacznie poprawi? ?ycie jej klientów i uczyni? je bardziej inteligentnym.

Udostępnij