Istnieje przynajmniej kilkana?cie sposobów na pozyskanie jako?ciowego ruchu na strony internetowe. Nawet najlepiej opracowana witryna, która zawiera merytoryczne tre?ci lub atrakcyjne produkty nie musi by? odwiedzana t?umnie przez internautów. Jak to zmieni?? Content marketing, SEO, a mo?e wspó?praca z influencerami? – poznaj sposoby na przekierowanie ruchu na Twoj? stron? internetow?.
Pod??aj za internaut?, czyli analiza ruchu
Doskona?ym narz?dziem do ?ledzenia tego, kto wizytuje stron? internetow?, jest Google Analytics, który mo?esz podpi?? pod witryn?. Dzi?ki poszerzonym statystykom z ?atwo?ci? sprawdzisz m.in.:
- jak cz?sto strona jest odwiedzana;
- kto jest nowym, a kto powracaj?cym u?ytkownikiem;
- jaki czas osoby sp?dzaj? na przegl?daniu tre?ci
- oraz – co najwa?niejsze – sk?d przychodz?.
Po analizie wykresów i pozosta?ych danych bez trudu okre?lisz, które sposoby b?d? najbardziej efektywne w Twoim przypadku. Mo?esz zainwestowa? czas i ?rodki finansowe w dobrze znane kana?y lub wr?cz przeciwnie – w nieu?ywane dot?d metody,
10 skutecznych sposobów na pozyskanie jako?ciowego ruchu na stron? internetow?
Szukasz najpopularniejszych sposobów, aby skierowa? ruch na stron?? Skorzystaj z naszych wskazówek.
- Pami?taj o SEO – odpowiednio sformu?owane nag?ówki, zachowana struktura tekstu oraz wplecenie w niego istotnych s?ów kluczowych zaowocuj? wy?sz? pozycj? w wyszukiwarce Google.
- Skup si? na newsletterach – promowanie oferty, aktualnego artyku?u blogowego czy zamieszczenie linku do produktu to tylko wybrane sposoby na przekierowanie ruchu na witryn?.
- Wykorzystuj spotkania bran?owe – eventy, podczas których zareklamujesz swój biznes, a przy tym podzielisz si? wiedz? na konkretny temat, mog? sprawi?, ?e sklep, portal czy blog zyskaj? wi?ksz? popularno??.
- Nie zapominaj o UX–ie – przejrzysta budowa strony, jasna ?cie?ka zakupowa i brak zb?dnych elementów pomog? internautom poczu? si? w sklepie internetowym lub na blogu jak u siebie.
- Twórz ciekawe tre?ci – w zalewie mia?kich, niesprawdzonych wpisów znacz?co si? wyró?niaj?. Warto wzi?? sobie do serca pogl?d, ?e wspó?cze?nie najcenniejsz? walut? jest zaufanie, a warto?ciowe tre?ci pomagaj? je budowa?. Pisz nowe artyku?y, jak i aktualizuj stare.
- Wypróbuj p?atne kampanie PPC (ang. pay per click) – klikni?cia reklam prowadz?ce bezpo?rednio na stron?.
- Dzia?aj w social mediach – skup si? na tworzeniu atrakcyjnych postów, które przyci?gaj? uwag?, ale nie zapominaj te? o mo?liwo?ci precyzyjnego targetowania konkretnych grup docelowych.
- Wspó?pracuj z influencerami – jeste? w?a?cicielem sklepu internetowego? Polegaj na popularno?ci osób, z którymi konkretne grupy u?ytkowników uto?samiaj? si? w mediach spo?eczno?ciowych.
- Zdecyduj si? na artyku?y sponsorowane – zwi?kszaj swoj? widoczno??, zamieszczaj?c eksperckie tre?ci na stronach, które s? bliskie tematycznie Twojej witrynie. Uwaga: skierujesz ruch na stron? pod warunkiem, ?e czytelnika zainteresuje to, co masz do powiedzenia.
-  Komentuj! – udzielaj merytorycznych rad na forach, dziel si? do?wiadczeniem, wskazuj nietypowe metody rozwi?zywania problemów. W ten sposób mo?esz zosta? zapami?tany, a przez to zwi?kszy si? ch?? odwiedzenia Twojej strony.
?ród?o: https://www.mbridge.pl/
Â
Artyku? sponsorowany