Snapchat wprowadza now? funkcj?. Czy powtórzy fenomen “psich uszu”?

Newsroom BrandsIT
2 Min
?ród?o: Unplash/ Alexander Shatov

Snapchat znowu zaskakuje. Tym razem firma wprowadza “Dreams”, funkcj?, która wykorzystuje generatywn? sztuczn? inteligencj? (AI) do tworzenia fantastycznych wersji selfie u?ytkowników. Ale czy to tylko kolejny chwilowy trend, czy mo?e co? wi?cej?

Od Rozszerzonej Rzeczywisto?ci do AI

Kiedy w 2015 roku Snapchat wprowadzi? Lenses, funkcj? pozwalaj?c? na dodanie psich uszu czy zmian? koloru w?osów w czasie rzeczywistym, u?ytkownicy byli zachwyceni. By?a to jedna z pierwszych masowych aplikacji rozszerzonej rzeczywisto?ci (AR) w komunikacji spo?eczno?ciowej. Teraz, z “Dreams”, Snapchat idzie o krok dalej, wykorzystuj?c AI do tworzenia bardziej z?o?onych i kreatywnych wizerunków.

Snapchat, internet
?ród?o: Unplash/April Walker

Co to jest “Dreams”?

“Dreams” to narz?dzie, które umo?liwia u?ytkownikom wcielenie si? w ró?ne fantastyczne postacie, od kolorowego wojownika elfów po pot??nego króla czarownic. Co wi?cej, Snapchat zapowiada, ?e wkrótce funkcja b?dzie dost?pna dla grup przyjació?, co z pewno?ci? przyczyni si? do zwi?kszenia jej popularno?ci.

Darmowe i p?atne opcje

Chocia? pierwsze osiem kreacji w “Dreams” jest darmowych, Snapchat oferuje dodatkowe opcje za pomoc? zakupów w aplikacji. To inteligentny ruch ze strony firmy, który nie tylko zach?ca do eksploracji nowej funkcji, ale równie? generuje dodatkowe przychody.

Dost?pno?? i globalne wprowadzenie

Na razie “Dreams” jest dost?pne tylko w Australii i Nowej Zelandii, ale globalne wdro?enie jest planowane na najbli?sze miesi?ce. To oznacza, ?e ?wiat b?dzie mia? okazj? do?wiadczy? tej nowatorskiej funkcji w niedalekiej przysz?o?ci.

To krok naprzód w ewolucji to?samo?ci cyfrowej i wyraz aspiracji Snapchatu do bycia liderem w dziedzinie AI i AR. Ostatecznie, to u?ytkownicy zdecyduj?, czy “Dreams” stanie si? kolejnym hitem, ale jedno jest pewne: Snapchat kontynuuje swoj? misj? innowacji, a my jeste?my ciekawi, co przyniesie przysz?o??.

Udostępnij