Snowflake, spó?ka oferuj?ca platform? zarz?dzania danymi dzia?aj?c? w oparciu o najnowocze?niejsz? architektur? chmury obliczeniowej (Data Cloud), og?osi?a start programu Powered by Snowflake (program sieci partnerskiej Snowflake Partner Network). Jego celem jest wsparcie firm i deweloperów w procesie sprawnego tworzenia ró?norodnych aplikacji na wszystkich etapach pracy w chmurze danych Snowflake. Firma wprowadza równie? nowe funkcje, które uproszcz? wymian? danych w ramach Data Marketplace.
Program Powered by Snowflake zapewni partnerom firmy dost?p do kompleksowego systemu korzy?ci na wielu poziomach wspó?pracy. Pozwoli równie? na tworzenie innowacyjnych aplikacji opartych na danych.
Powered by Snowflake umo?liwi partnerom:
- Uruchamianie najwy?szej jako?ci aplikacji w szybszym tempie, dzi?ki mo?liwo?ci korzystania z zasobów projektowych Snowflake. Zasoby obejmuj? dost?p do ekspertów technicznych, warsztatów i pomoc w projektowaniu odpowiedniej architektury danych dla aplikacji, w tym najlepszych praktyk, architektur referencyjnych oraz instrukcji.
- Zwi?kszanie ?wiadomo?ci i zdolno?ci adaptacji produktów, poprzez cross marketing z firm? Snowflake i tworzenie wspólnych tre?ci dotycz?cych rozwi?za? oraz organizowanie kampanii obejmuj?cych webinary czy bezpo?rednie spotkania.
- Optymalizacj? wydajno?ci, za spraw? wspó?pracy z in?ynierami ds. wsparcia technicznego, którzy specjalizuj? si? w przypadkach u?ycia (use cases) zwi?zanych z rozwojem aplikacji. Mog? oni pomóc w rozwi?zywaniu problemów i umo?liwi? wgl?d w kwestie wsparcia technicznego i mechanizmu dzia?ania aplikacji.
– Setki firm, od najwi?kszych przedsi?biorstw po pocz?tkuj?ce startupy, zbudowa?y na platformie Snowflake niesamowite aplikacje, a cz?sto wr?cz ca?e swoje przedsi?biorstwa – podkre?la Christian Kleinerman, wiceprezes ds. produktu w Snowflake. – W oparciu o ich opinie opracowali?my program Powered by Snowflake, aby jeszcze bardziej u?atwi? innowatorom wprowadzanie na rynek prze?omowych aplikacji, które na nowo definiuj? standardy i nap?dzaj? rozwój biznesu – dodaje.
W?ród cz?onków za?o?ycieli programu s? takie firmy, jak BlackRock, Adobe, Instacart i Lacework, które tworz? swoje produkty w Chmurze Danych Snowflake.
Rosn?ce mo?liwo?ci
To nie koniec zmian w Snowflake Data Cloud. Nale??cy do firmy Data Marketplace zyska nowe funkcje, dzi?ki czemu wymiana danych mi?dzy organizacjami b?dzie jeszcze prostsza. Innowacje przeobra?? proces zakupu danych w ramach Snowflake Data Marketplace oraz uproszcz? bezpieczne udost?pnianie danych zarówno dla konsumentów danych, jak i ich dostawców:
- Funkcja “Try before you buy” umo?liwi u?ytkownikom: dost?p do próbek danych, ocen?, czy spe?niaj? one oczekiwania odbiorcy oraz przetestowanie, czy ??cz? si? prawid?owo z innymi analizowanymi danymi. Nast?pnie mo?liwa b?dzie ich bezproblemowa aktualizacja do pe?nego zestawu danych – a wszystko to z poziomu platformy Snowflake.
- Nowa opcja zakupu umo?liwi odbiorcom dokonywanie transakcji w ca?o?ci poprzez Snowflake Data Marketplace, usprawniaj?c proces zakupu danych od stron trzecich.
Jako ?e coraz wi?cej organizacji uzyskuje dost?p do coraz wi?kszej ilo?ci danych i dzieli si? nimi, mo?liwo?ci wykorzystania Chmury Danych Snowflake stale rosn?:
- Liczba ofert dost?pnych w ramach Data Marketplace wzros?a o 76% w ci?gu zaledwie sze?ciu miesi?cy, przy czym ponad jedna czwarta ze 160 dostawców danych udost?pnia na rynku trzy lub wi?cej ofert.
- Nowi, wiod?cy w bran?y dostawcy danych, tacy jak ZoomInfo czy Foursquare, daj? u?ytkownikom Chmury Danych jeszcze szerszy dost?p do warto?ciowych zasobów.
– Snowflake Data Marketplace umo?liwia bezproblemowe dostarczanie naszym klientom zaktualizowanych danych niemal?e w czasie rzeczywistym, na platformie, która skaluje si? wraz z rozwojem naszych zasobów – zaznacza Henry Schuck, za?o?yciel i dyrektor generalny ZoomInfo. – Dzi?ki Snowflake Data Cloud, przedsi?biorstwa w ka?dej chwili mog? uzyska? dost?p do tych danych ZoomInfo, których potrzebuj?, oraz sparowa? je z w?asnymi zasobami, aby uzyska? kompleksow? informacj? i móc rozwi?zywa? nawet najbardziej z?o?one problemy biznesowe – wyja?nia.