Dzia? Sony Professional Solutions Europe og?osi? wydanie nowej, gruntownie zmodernizowanej wersji swojego rozwi?zania do zarz?dzania miejscem pracy. System TEOS Manage 2.0 jest flagowym rozwi?zaniem Sony do zarz?dzania obiektami biurowymi i o?wiatowymi, od sal spotka? po recepcje. Dzi?ki swej prostocie i skalowalno?ci pozwala niewielkim kosztem zoptymalizowa? wykorzystanie sprz?tu i miejsca, obni?y? wydatki na energi? i zwi?kszy? wydajno?? pracy.
W systemie TEOS Manage 2.0 pojawi?o si? ponad 65 nowych sk?adników i funkcji. Nale?y do nich aplikacja mobilna do rezerwacji pomieszcze? przez pracowników, zaawansowane funkcje analityczne, funkcja zdalnej aktualizacji wewn?trznego oprogramowania, nowo opracowany, uniwersalny pilot oraz poprawione bezpiecze?stwo przy rejestracji go?ci. Te nowe mo?liwo?ci okazuj? si? szczególnie potrzebne w kontek?cie studium przeprowadzonego niedawno przez firm? DEGW. Wykaza?o ono, ?e czas tracony przez statystycznego pracownika na organizacj? spotka? wynosi 27 minut dziennie. W przeliczeniu na rok daje to ponad 117 godzin bezproduktywno?ci — czyli strat? 15,5 dnia. Te i inne problemy organizacyjne mo?na jednak rozwi?zywa? dzi?ki produktom TEOS, w tym nowej aplikacji mobilnej TEOS Mobile, która umo?liwia pracownikom rezerwowanie pomieszcze?.
Aby zoptymalizowa? wydajno?? w miejscu pracy, trzeba przede wszystkim umo?liwi? pracownikom pe?ne wykorzystanie pobliskiej przestrzeni i dost?pnych urz?dze? — wyja?nia Thomas Issa, mened?er w dziale Corporate & Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — Firmy i instytucje potrzebuj? te? rozwi?za? do gromadzenia i przejrzystej prezentacji danych, dzi?ki którym b?d? mog?y trafnie podejmowa? strategiczne decyzje dotycz?ce nieruchomo?ci. Firma Sony jest dumna z faktu ?cis?ej wspó?pracy ze swoimi klientami. Owocuje ona rozwi?zaniami, które pomagaj? skutecznie przezwyci??a? trudno?ci w codziennym zarz?dzaniu du?ymi miejscami pracy, czego kolejnym potwierdzeniem jest najnowsza wersja systemu TEOS Manage. Dzi?ki licznym ulepszeniom i nowym elementom TEOS Manage 2.0 pomaga uwolni? ca?y potencja? drzemi?cy w ludziach i miejscach pracy.
W systemie TEOS Manage 2.0 pojawi?y si? nast?puj?ce funkcje i elementy:
- TEOS Mobile — Dzi?ki tej nowej, intuicyjnej w u?yciu aplikacji pracownicy mog? w dowolnym momencie zarz?dza? salami spotka?, nawet je?li nie s? po??czeni z sieci? firmy. Dost?pne funkcje obejmuj? rezerwacj? pomieszcze?, sterowanie urz?dzeniami i wy?wietlanie kopii ekranu. W razie potrzeby u?ytkownik mo?e skorzysta? z funkcji kontaktu z dzia?em wsparcia.
- TEOS Survey — To nowe rozwi?zanie pozwala ankietowa? pracowników i go?ci przy u?yciu tabletów. Dzi?ki niemu mo?na na przyk?ad poprosi? o podzielenie si? wra?eniami z danego dnia i na bie??co otrzymywa? dane o udzielanych odpowiedziach.
- TEOS Room Control — Dzi?ki temu nowo opracowanemu rozwi?zaniu u?ytkownicy mog? sterowa? sprz?tem w sali spotka? przy u?yciu zainstalowanego w niej tabletu. ?atwy w u?yciu system obs?ugi mo?na dostosowywa? do w?asnych potrzeb — nie wymaga to programowania.
- Uniwersalny pilot 2.0 — Nowo zaprojektowany, uniwersalny pilot cyfrowy pokazuje aktualny stan urz?dzenia i inne informacje. Rozszerza zakres zgodno?ci z urz?dzeniami audiowizualnymi innych producentów i ogranicza straty czasu wynikaj?ce z problemów z ??czno?ci? z nimi.
- Gruntownie odnowiony wygl?d i system obs?ugi — Nowy pasek wyszukiwania i podzia? na podsekcje u?atwiaj? nawigacj? i poprawiaj? wra?enia u?ytkowników.
- Zdalna instalacja, konfiguracja i konserwacja — Mo?liwo?? zdalnego konfigurowania produktów oraz aktualizowania aplikacji Android i wewn?trznego oprogramowania eliminuje r?czne instalowanie aktualizacji przez pracowników dzia?u IT lub AV.
- Nowe rodzaje materia?ów digital signage — Bogate, atrakcyjne tre?ci mo?na w prosty sposób dostosowywa? do zastosowa? digital signage. Nowe narz?dzie do podgl?du na ?ywo pozwala kontrolowa? odtwarzanie tre?ci. Mechanizm pami?ci podr?cznej tre?ci zapobiega z kolei przeci??aniu sieci.
- Wirtualna recepcja i rejestracja obecno?ci na zaj?ciach — Automatyczna dystrybucja kodów bezpiecze?stwa zapobiega udost?pnianiu danych osobowych, a ?atwe do przygotowania identyfikatory dla go?ci usprawniaj? funkcjonowanie recepcji i zmniejszaj? zapotrzebowanie na pomoc dzia?u IT w codziennej pracy. Funkcja zg?aszania obecno?ci przy u?yciu tabletu pozwala wyk?adowcom sprawdza? frekwencj? na zaj?ciach.
- Zaawansowana analityka — Dost?pny w szeregu rozwi?za? zaawansowany pulpit analityczny pozwala zoptymalizowa? wykorzystanie przestrzeni, przekaz signage i prac? recepcji. U?ytkownik mo?e stosowa? ró?ne filtry, takie jak przedzia? czasowy, pomieszczenie czy obiekt.
- Zgodno?? ze sprz?tem innych producentów — System jest zgodny z wieloma innymi rozwi?zaniami, w tym Vision Exchange, jak równie? urz?dzeniami innych producentów: produktami Barco Clickshare, monitorami NEC, wy?wietlaczami C-Touch, komputerami z systemem Windows itp.
Powi?kszon? rodzin? rozwi?za? TEOS tworz? modu?y TEOS Connect (bezprzewodowe udost?pnianie tre?ci), TEOS Book (rezerwacja pomieszcze?), TEOS Reception (rejestracja go?ci) i tablety TEOS (profesjonalne tablety biurowe). W po??czeniu z systemem TEOS Manage pomagaj? one zwi?ksza? wydajno?? i produktywno?? miejsc pracy. Ca?y pakiet rozwi?za? TEOS u?atwia tworzenie warunków do lepszej, wydajniejszej pracy.