Czat z farmaceut? to nowa funkcjonalno?? dost?pna na stronie internetowej www.superpharm.pl, która zosta?a uruchomiana w celu poszerzenia mo?liwo?ci kontaktu Klientów z Pracownikami Super-Pharm, ale te? odci??enia infolinii, dzia?aj?cej obecnie w trybie alarmowym zgodnie z wytycznymi.
Zadaniem farmaceuty, który b?dzie do dyspozycji na czacie Super-Pharm – jest udzielanie odpowiedzi w kilka minut na pytania z zakresu:
- podstawowej opieki farmaceutycznej;
- dost?pno?ci leków w placówkach Super-Pharm;
- sposobu funkcjonowania placówek Super-Pharm (bie??ce godziny otwarcia, ewentualne zmiany, etc.);
- prewencji i dzia?ania w przypadku podejrzenia zachorowania na COVID19 (zgodnie z oficjalnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia).
Wystarczy wej?? na stron? www.superpharm.pl i klikn?? w ikon? czatu, która znajduje si? w prawym dolnym rogu. Po otwarciu okienka wiadomo?ci wy?wietlaj? si? obecnie dost?pni farmaceuci oraz pole umo?liwiaj?ce napisanie tekstu i za??czenie pliku – na przyk?ad skanu recepty. Czat z farmaceut? ma te? opcj? Intercom Messenger.
Marka zach?ca do korzystania z nowego udogodnienia. Farmaceuci Super-Pharm pozostaj? do dyspozycji Klientów za po?rednictwem czatu w godzinach 9-17.