Systemy komunikacji zespo?owej Vocovo w KONTELu

Newsroom BrandsIT
1 Min

KONTEL wprowadzi? do oferty systemy komunikacji zespo?owej marki Vocovo, maj?ce zastosowanie w sieciach sklepów, placówkach handlowych, zak?adach produkcyjnych, magazynach i w ?rodowisku szpitalnym, czyli wsz?dzie tam, gdzie komunikacja face to face mi?dzy pracownikami jest utrudniona.

– Wszyscy jeste?my klientami, odwiedzamy centra handlowe, robimy zakupy w marketach i na co dzie? do?wiadczamy zró?nicowanej jako?ci standardów obs?ugi klienta. Sprawna, dobrze zorganizowana i zautomatyzowana obs?uga to oszcz?dno?? naszego czasu, nerwów i w konsekwencji pozytywna opinia o sklepie przekazana znajomym czy rodzinie. Zgrany, komunikuj?cy si? ze sob? zespó? sprzedawców, magazynierów czy personel medyczny, to tak?e wymierna korzy?? zwi?zana z optymalizacj? kosztów zatrudnienia – wyja?nia Andrzej Wi?niewski, Cz?onek Zarz?du KONTEL, jedynego importera i dystrybutora rozwi?za? Vocovo W Polsce.

Z rozwi?za? Vocovo korzysta mi?dzy innymi lubiana przez Polaków sie? sklepów z ubraniami, obuwiem i wyposa?eniem domu, TK Maxx.

Udostępnij