T?Mobile gotowy na zwi?kszone obci??enie sieci

Newsroom BrandsIT
2 Min

T-Mobile Polska poinformowa?, ?e infrastruktura firmy jest przygotowana na zwi?kszone zapotrzebowanie na us?ugi, zarówno internetowe, jak i g?osowe. Liczba po??cze? wzros?a w ostatnich dniach ?rednio o 50%, a wykorzystanie danych o 20%.

Decyzja o rozpocz?ciu przez wiele firm pracy zdalnej spowodowa?a znacz?cy wzrost liczby po??cze? – tylko od czwartku, 12 marca, firma odnotowa?a ?rednio o 50% wy?sze zapotrzebowanie na us?ugi g?osowe w sieci T?Mobile. Zwi?kszeniu uleg? tak?e ruch transmisji danych. W czwartek i pi?tek w godzinach przedpo?udniowych i wczesnopopo?udniowych zu?ycie danych wzros?o ?rednio o 20%. W weekend równie? zanotowano wzrosty, w szczególno?ci w weekendowych godzinach szczytu (ok. godz. 21.00).

Przewiduj?c, ?e klienci mog? potrzebowa? wi?cej danych ni? zwykle, w ostatni pi?tek, 13 marca, w ramach cotygodniowej akcji Happy Fridays, T-Mobile zaoferowa? klientom 3GB danych w aplikacji Mój T?Mobile. Równie? w tym tygodniu przygotowano dla klientów kolejne darmowe gigabajty, które b?dzie mo?na aktywowa? w aplikacji.

Sklepy T?Mobile znajduj?ce si? w wielkopowierzchniowych galeriach handlowych, których dotyczy pi?tkowa decyzja rz?du, pozostan? zamkni?te. Otwarte pozostaj? sklepy uliczne, jednak w trosce o bezpiecze?stwo zarówno klientów, jak i pracowników, w pierwszej kolejno?ci firma zach?ca do korzystania z aplikacji Mój T?Mobile, w której mo?na zrealizowa? wi?kszo?? operacji na koncie klienta w tym op?acenie faktury, do?adowanie konta czy uruchomienie dodatkowych pakietów danych.

Udostępnij