Tag: CRM

Najwa?niejsze wyzwania cyberbezpiecze?stwa firm w Polsce

W 2024 roku Polska znalaz?a si? na drugim miejscu w Unii Europejskiej…

brandsstream

AI w ERP i CRM: Jak sztuczna inteligencja zmienia zarz?dzanie firm?

Sztuczna inteligencja (AI – Artificial Intelligence) to jedno z najbardziej fascynuj?cych zjawisk…

DXC Technology

HubSpot stawia na AI. 200 nowych funkcji ma przyspieszy? prac? zespo?ów i skróci? czas obs?ugi klienta

W kwietniu 2025 roku HubSpot og?osi? wprowadzenie ponad 200 nowych funkcji w…

Kuba Kowalczyk

Mi?dzy AI a cz?owiekiem: Sztuka równowa?enia technologii i relacji w CX

Dla firm dzia?aj?cych w skali masowej, automatyzacja kontaktu z klientem to dzi?…

Klaudia Ciesielska

Salesforce wprowadza prze?omowy benchmark LLM dla systemów CRM

Salesforce og?osi? wprowadzenie pierwszego na ?wiecie benchmarku LLM (Large Language Models), który…

Klaudia Ciesielska

Salesforce uruchomi? Einstein Copilot

Salesforce stawia kolejny krok naprzód z wprowadzeniem Einstein Copilot - konwersacyjnego asystenta…

Klaudia Ciesielska

Top 20 – Salesforce

Rok 2023 by? dla Salesforce rokiem niezwyk?ych osi?gni??, które umocni?y jego pozycj?…

Natalia Z?backa

IT nap?dza rozwój PKP Intercity. Firma szuka nowego systemu CRM i rozpocz??a rozpoznanie rynku

PKP Intercity, jedna z najwi?kszych spó?ek kolejowych w Polsce, ma  plany wdro?enia…

Klaudia Ciesielska

Zaskakuj?ce fakty o AI w Polsce – 60% firm nie monitoruje wp?ywu sztucznej inteligencji na ich biznes

Znaczenie i popularno?? sztucznej inteligencji (AI) w polskich firmach zwi?ksza si? dynamicznie.…

Izabela Myszkowska

Lider rynku systemów CRM wprowadzi? AI do oferty za 360 tys. dolarów

Salesforce poinformowa? o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwi?zania dla…

Izabela Myszkowska

Billennium poszerza ofert? o rozwi?zanie CRM, skierowane do M?P

Polskie ma?e i ?rednie przedsi?biorstwa (M?P) oraz start-upy, zw?aszcza te dzia?aj?ce w…

Newsroom BrandsIT

Pandemia wyznacza nowe kierunki cyfrowej transformacji biznesu

Bezpo?rednio po wybuchu pandemii wiele organizacji wykona?o pierwszy krok na ?cie?ce digitalizacji…

Klaudia Ciesielska

Firmy nie nad??aj? z przetwarzaniem danych

Ju? dzi? niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia,…

Newsroom BrandsIT

Waga opinii klientów z sektora B2B – 4 sposoby na popraw? ilo?ci i jako?ci informacji

Firmy, które na pierwszym miejscu stawiaj? do?wiadczenia klientów, wiedz?, ?e potrzebuj? wystarczaj?co…

Izabela Myszkowska

Przysz?o?? zarz?dzania nieruchomo?ciami to systemy IT

Globalny rynek zarz?dzania obiektami za pomoc? dedykowanych systemów ro?nie jak na dro?d?ach…

Izabela Myszkowska

Jakub Ska?bania w zarz?dzie Netwise S.A. B?dzie odpowiada? za rozwój Spó?ki

Jakub Ska?bania, za?o?yciel Netwise S.A., który do 2020 roku rozwija? spó?k? córk?…

Izabela Myszkowska

Jak wirtualna centrala telefoniczna pomo?e ka?dej firmie lepiej obs?ugiwa? klientów?

Obs?uga telefoniczna to bardzo wa?ny aspekt dzia?alno?ci gospodarczej. Jej wysoki poziom przek?ada…

Materia? Partnera

Oprogramowanie jako us?uga podbije rynek?

Czy oprogramowanie sprzedawane w modelu us?ugowym dalej b?dzie nap?dza?o rozwój chmury? Windows…

Izabela Myszkowska

Helpdesk to ju? od dawna co? wi?cej ni? tylko komunikacja e-mailowa

Zapotrzebowanie na systemy helpdesk ro?nie z roku na rok. Min??y czasy, kiedy…

Newsroom BrandsIT

Nowa spó?ka w Grupie Orange

Do Grupy Orange Polska do??cza firma Craftware sp. z o.o. Od ponad…

Klaudia Ciesielska

Rynek rozwi?za? CEM zwi?kszy si? dwukrotnie do 2024 roku

Warto?? globalnego rynku rozwi?za? Customer Experience Management (CEM) wzro?nie z 7.75 miliarda…

Newsroom BrandsIT