Najwa?niejsze wyzwania cyberbezpiecze?stwa firm w Polsce
W 2024 roku Polska znalaz?a si? na drugim miejscu w Unii Europejskiej…
AI w ERP i CRM: Jak sztuczna inteligencja zmienia zarz?dzanie firm?
Sztuczna inteligencja (AI – Artificial Intelligence) to jedno z najbardziej fascynuj?cych zjawisk…
HubSpot stawia na AI. 200 nowych funkcji ma przyspieszy? prac? zespo?ów i skróci? czas obs?ugi klienta
W kwietniu 2025 roku HubSpot og?osi? wprowadzenie ponad 200 nowych funkcji w…
Mi?dzy AI a cz?owiekiem: Sztuka równowa?enia technologii i relacji w CX
Dla firm dzia?aj?cych w skali masowej, automatyzacja kontaktu z klientem to dzi?…
Salesforce wprowadza prze?omowy benchmark LLM dla systemów CRM
Salesforce og?osi? wprowadzenie pierwszego na ?wiecie benchmarku LLM (Large Language Models), który…
Salesforce uruchomi? Einstein Copilot
Salesforce stawia kolejny krok naprzód z wprowadzeniem Einstein Copilot - konwersacyjnego asystenta…
Top 20 – Salesforce
Rok 2023 by? dla Salesforce rokiem niezwyk?ych osi?gni??, które umocni?y jego pozycj?…
IT nap?dza rozwój PKP Intercity. Firma szuka nowego systemu CRM i rozpocz??a rozpoznanie rynku
PKP Intercity, jedna z najwi?kszych spó?ek kolejowych w Polsce, ma plany wdro?enia…
Zaskakuj?ce fakty o AI w Polsce – 60% firm nie monitoruje wp?ywu sztucznej inteligencji na ich biznes
Znaczenie i popularno?? sztucznej inteligencji (AI) w polskich firmach zwi?ksza si? dynamicznie.…
Lider rynku systemów CRM wprowadzi? AI do oferty za 360 tys. dolarów
Salesforce poinformowa? o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwi?zania dla…
Billennium poszerza ofert? o rozwi?zanie CRM, skierowane do M?P
Polskie ma?e i ?rednie przedsi?biorstwa (M?P) oraz start-upy, zw?aszcza te dzia?aj?ce w…
Pandemia wyznacza nowe kierunki cyfrowej transformacji biznesu
Bezpo?rednio po wybuchu pandemii wiele organizacji wykona?o pierwszy krok na ?cie?ce digitalizacji…
Firmy nie nad??aj? z przetwarzaniem danych
Ju? dzi? niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia,…
Waga opinii klientów z sektora B2B – 4 sposoby na popraw? ilo?ci i jako?ci informacji
Firmy, które na pierwszym miejscu stawiaj? do?wiadczenia klientów, wiedz?, ?e potrzebuj? wystarczaj?co…
Przysz?o?? zarz?dzania nieruchomo?ciami to systemy IT
Globalny rynek zarz?dzania obiektami za pomoc? dedykowanych systemów ro?nie jak na dro?d?ach…
Jakub Ska?bania w zarz?dzie Netwise S.A. B?dzie odpowiada? za rozwój Spó?ki
Jakub Ska?bania, za?o?yciel Netwise S.A., który do 2020 roku rozwija? spó?k? córk?…
Jak wirtualna centrala telefoniczna pomo?e ka?dej firmie lepiej obs?ugiwa? klientów?
Obs?uga telefoniczna to bardzo wa?ny aspekt dzia?alno?ci gospodarczej. Jej wysoki poziom przek?ada…
Oprogramowanie jako us?uga podbije rynek?
Czy oprogramowanie sprzedawane w modelu us?ugowym dalej b?dzie nap?dza?o rozwój chmury? Windows…
Helpdesk to ju? od dawna co? wi?cej ni? tylko komunikacja e-mailowa
Zapotrzebowanie na systemy helpdesk ro?nie z roku na rok. Min??y czasy, kiedy…
Nowa spó?ka w Grupie Orange
Do Grupy Orange Polska do??cza firma Craftware sp. z o.o. Od ponad…
Rynek rozwi?za? CEM zwi?kszy si? dwukrotnie do 2024 roku
Warto?? globalnego rynku rozwi?za? Customer Experience Management (CEM) wzro?nie z 7.75 miliarda…