Najwa?niejsze wyzwania cyberbezpiecze?stwa firm w Polsce
W 2024 roku Polska znalaz?a si? na drugim miejscu w Unii Europejskiej…
Riot Games wybiera rozwi?zanie do zdalnej produkcji IP firmy Nevion
Nale??ca do grupy Sony firma Nevion zosta?a wybrana na dostawc? rozwi?za? i us?ug…
Kaspersky rozszerza wspó?prac? ze Scuderia Ferrari i zostaje partnerem zespo?u e-sportowego tej marki
Firma Kaspersky og?osi?a przed?u?enie umowy partnerskiej ze Scuderia Ferrari. Ponadto firma Kaspersky…
Esport staje si? solidnym graczem cyfrowej gospodarki
Wiele wskazuje na to, ?e w ci?gu kilku lat esport mo?e sta?…
Ruszaj? rozgrywki o ePuchar Polski
Polski Zwi?zek Pi?ki No?nej og?osi? organizacj? wirtualnych rozgrywek o Puchar Polski. W…
Fina?y Mistrzostw ?wiata League of Legends 2020 zasilane technologi? Cisco
Riot Games we wspó?pracy z Cisco zorganizowa?o jedno z najwi?kszych wydarze? e-sportowych…
Switchit wraz z Fantasyexpo oraz WeWork w??czaj? si? do walki z koronawirusem
Wykorzystuj?c powierzchni? biurow? WeWork oraz ponad 120 najmocniejszych komputerów Switchit do??czaj? do…
IEM w Katowicach bez widzów
Wczoraj Wojewoda ?l?ski podj?? decyzj? o tym, aby Intel Extreme Masters 2020…
Gracze i gwiazdy e-sportu zebrali 85 tys. z? na cele charytatywne
By?a to ju? pi?ta przed?wi?teczna charytatywna akcja firmy NVIDIA, któr? w tym…
Rynek IT nakr?caj? us?ugi oparte na sieci
Fina? „Gry o Tron”, transmisje konferencji Fame MMA i turnieje „League of…
Actina i ASUS partnerami Narodowej Dru?yny Esportu na PGA
Podczas nadchodz?cych targów Pozna? Game Arena odb?d? si? fina?y kwalifikacji, które wy?oni?…
PGA 2019: Actina w strefie Xbox
W tegorocznej, ju? 14. edycji Pozna? Game Arena, partnera technologicznego tego wydarzenia,…
Nowy poziom e-sportu – jak bran?a gier wp?ywa na rozwój technologii?
Z wp?ywami rz?du 138 mld dolarów rocznie, rynek gier komputerowych jest dzi?…
Rozwi?zanie, które zwalcza oszustwa w esporcie
Firma Kaspersky wprowadzi?a wersj? beta swojego nowego rozwi?zania Kaspersky Anti-Cheat, które pomaga…
2018 – rok pod znakiem rekordów w esporcie. I co dalej?
Miniony rok to na rynku esportu dynamiczne zmiany i rozwój. Powstawa?y nowe…
Esport i F1
Od momentu powstania w 2017 roku, seria Esports Formu?y 1 cieszy si?…
Bran?a sportowa u progu technologicznej rewolucji
Wirtualna i rozszerzona rzeczywisto??, zak?ady sportowe czy esport – mi?dzy innymi te…
Gry w chmurze – na horyzoncie us?uga od Google
W wywiadzie do kwietniowego wydania Magazynu Marcin Kurzawski - za?o?yciel i CEO…
Co nas czeka w ?wiecie technologii? – 10 prognoz
Utwory z czo?ówek list przebojów komponowane przez sztuczn? inteligencj?, wirtualna rzeczywisto??, któr?…
Czy produkt powinien mie? dusz?? – Component Forum
Odpowied? na to i wiele innych pyta? dotycz?cych komputerów gamingowych i e-sportu…
Actina house – nowe miejsce na mapie esportu i gamingu ju? otwarte
Zgodnie z zapowiedzi? z pocz?tku roku, producent komputerów otwiera wyj?tkowy Gaming House.…