Najwa?niejsze wyzwania cyberbezpiecze?stwa firm w Polsce
W 2024 roku Polska znalaz?a si? na drugim miejscu w Unii Europejskiej…
E-commerce: jako?? projektu sklepu nie bez znaczenia. Dobry projekt mo?e przynie?? nawet 40% wzrost sprzeda?y
Rok 2020 zostanie zapami?tany jako czas, w którym ?wiat przeniós? si? do Internetu.…
Limity osób w sklepach? Cz?sto dzia?a to tylko na papierze
Przed ?wi?tem 11 listopada Polacy t?umnie ruszyli do sklepów. Stoj?c w kolejkach…
RFID w centrach logistycznych – szybciej, dok?adniej, taniej
Technologia identyfikacji radiowej powoli zaczyna wypiera? u?ywane od lat 70’ ubieg?ego wieku…
Koronawirus zmieni handel detaliczny
Sprzedawcy detaliczni od dawna wiedzieli, ?e na rynku szykuj? si? zmiany. Konsumenci…
Ciemna strony sprzeda?y w Walentynki
Mi?o?nicy Walentynek na ca?ym ?wiecie szykuj? si? do celebrowania ?wi?ta mi?o?ci. Niezale?nie…
Promocje w Czarny Pi?tek – sklepy ju? licz? przychody, ale równie? straty
Nadchodz?ce wyprzeda?e z okazji Czarnego Pi?tku, w tym roku przypadaj?cego na 29…
Straty w towarach kosztuj? w Polsce nawet 1,7 mld EUR
Jak wynika z nowego badania, straty w towarach kosztuj? europejskie sklepy ponad…
Jak zach?ci? konsumentów do wizyt w sklepach stacjonarnych w erze e-commerce?
Wed?ug raportu ,,Jak kupuje generacja Z”, przygotowanego przez Accenture i Fashionbiznes.pl, odwiedzanie…