Najwa?niejsze wyzwania cyberbezpiecze?stwa firm w Polsce
W 2024 roku Polska znalaz?a si? na drugim miejscu w Unii Europejskiej…
AI w biznesie: kto inwestuje, kto eksperymentuje, a kto ignoruje
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje sposób dzia?ania firm, ale nie w ka?dym sektorze przyj??a…
Czy AI zast?pi ludzi? 44% Polaków obawia si? o swoj? prywatno??
Generatywna Sztuczna Inteligencja (GenAI) zyskuje na popularno?ci w Polsce, wkraczaj?c zarówno w…
4 na 10 Polaków obawia si? AI – czy s?usznie?
Rozwój generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) budzi mieszane emocje w?ród Polaków – wynika…
Prawie 40 proc. Polaków jest sceptycznych wobec technologii
Polskie spo?ecze?stwo coraz lepiej nawiguje po ?wiecie „phygital”, ??cz?cym do?wiadczenia fizyczne z…
Technologie mobilne w handlu – wskazówki dla detalistów
Dzi? ju? nikt nie wyobra?a sobie handlu bez aplikacji mobilnych, w których…
Bran?a retail – w co warto inwestowa??
Technologia zarz?dzania sklepami by?a jedynym sektorem handlu detalicznego, w którym odnotowano wzrost…
Si?y nap?dowe transformacji cyfrowej w bran?y retail
Po niewielkim spowolnieniu w okresie pandemii, firmy jeszcze w tym roku przy?piesz?…
3 trendy, które b?d? kszta?towa?y bran?? detaliczn? w 2022 roku
Detali?ci zmagaj? si? wysok? inflacj? i kosztami paliw, które przek?adaj? si? na…
Badania u?ytkowników w ?wiecie ci?g?ego odkrywania
W obliczu rosn?cej konkurencji w e-commerce wiele firm zastanawia si? jak tworzy?…
Projektowanie produktów cyfrowych w oparciu o w?a?ciwe decyzje
Swoboda w fazie projektowania jest pu?apk?, w któr? ?atwo wpa??, gdy przebywa…