Najwa?niejsze wyzwania cyberbezpiecze?stwa firm w Polsce
W 2024 roku Polska znalaz?a si? na drugim miejscu w Unii Europejskiej…
Efektu ?wi?t nie by?o. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu
W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym.…
Wska?nik nastroju w handlu tradycyjnym wci?? pozytywny, cho? zaliczy? spory spadek
Lipcowy wska?nik nastroju w handlu tradycyjnym (NHT) wyniós? 54,0 pkt., czyli uplasowa?…
Pandemia przyczyni?a si? do b?yskawicznej cyfryzacji p?atno?ci w Polsce
Polscy konsumenci coraz ch?tniej i cz??ciej korzystaj? z systemów p?atno?ci bezgotówkowej oraz zakupów online. Restrykcje…
Sklepy redukuj? godziny pracy. Kupujemy wi?cej, ale coraz rzadziej
W wyniku ogranicze? spowodowanych epidemi? koronawirusa, w ma?ych sklepach zaobserwowano wzrost obrotów…
Najwi?ksi producenci w Polsce partnerami programu Promo+
Grupa Maspex, Grupa ?ywiec czy Coca-Cola HBC Polska to tylko kilku najwi?kszych…
Tradycyjny, nowoczesny sklep – czy to mo?liwe?
Rozwój technologii i nowoczesnych sposobów sprzeda?y, a tak?e zmiany makroekonomiczne i spo?eczne…