Tag: Marketing

CMO w ?wiecie VUCA: czy marketing wci?? ma co? do udowodnienia?

Dla wielu dyrektorów marketingu ?wiat po 2020 roku przypomina nieko?cz?cy si? stres…

Bartosz Martyka

Najwa?niejsze wyzwania cyberbezpiecze?stwa firm w Polsce

W 2024 roku Polska znalaz?a si? na drugim miejscu w Unii Europejskiej…

brandsstream

CMO stawiaj? na marketing efektywno?ciowy. Ale to marka daje przewag?

Dyrektorzy marketingu coraz ch?tniej si?gaj? po narz?dzia marketingu efektywno?ciowego. Zgodnie z najnowszym…

Bartosz Martyka

AI w marketingu – nowa era tworzenia tre?ci czy tylko iluzja post?pu?

AI w marketingu obiecuje rewolucj? w tworzeniu tre?ci, ale rzeczywisto?? okazuje si?…

Izabela Myszkowska

SEO poisoning, czyli dlaczego firma jest na czarnej li?cie Google

SEO poisoning – brzmi jak termin z marketingowego ?argonu, ale jego skutki…

Klaudia Ciesielska

AI w Polsce – czy biznes przespa? rewolucj?? Raport EFL ujawnia przepa??

Sztuczna inteligencja, po dekadach teoretycznych rozwa?a?, wreszcie zaczyna realnie wp?ywa? na polski…

Klaudia Ciesielska