Najwa?niejsze wyzwania cyberbezpiecze?stwa firm w Polsce
W 2024 roku Polska znalaz?a si? na drugim miejscu w Unii Europejskiej…
Twoje dane s? jak Twoje pieni?dze – nie daj si? z nich okra??
W zesz?ym roku liczba u?ytkowników Internetu w Polsce stanowi?a a? 87% ca?ej…
Jak Customer Experience wp?ywa na postrzeganie placówek medycznych?
Ostatnie dwa lata to szereg ewolucji w ró?nych obszarach, jednak to przed…
Dzi? Customer Experience Day. Zastanów si? nad do?wiadczeniami swoich klientów
Konsumenci coraz ?wiadomiej ??cz? ?ycie w realu z aktywno?ciami w sieci. W…
Zaufa? klientom – czy to recepta na przetrwanie w kryzysie?
Galopuj?ca inflacja, ograniczenie dost?pno?ci surowców oraz napi?ta sytuacja geopolityczna buduj? poczucie niepewno?ci…
Medallia stawia na rozwój polskiego zespo?u
Firma Medallia rozbudowuje lokalny zespó? ekspertów. Wspó?prac? z firm? rozpocz?li Ewelina Ciach…
Medallia ma nowego wiceprezesa ds. sprzeda?y na Europ? Wschodni?
Z pocz?tkiem roku Marcin Grygielski obj?? funkcj? wiceprezesa do spraw sprzeda?y na Europ? Wschodni?…
Waga opinii klientów z sektora B2B – 4 sposoby na popraw? ilo?ci i jako?ci informacji
Firmy, które na pierwszym miejscu stawiaj? do?wiadczenia klientów, wiedz?, ?e potrzebuj? wystarczaj?co…
Jak podnie?? poziom obs?ugi klienta?
Nikt nie by? w stanie przewidzie?, ?e bezpo?redni kontakt z zespo?em, wspó?pracownikami…
Handel 2021: Kto utrzymuje si? na pandemicznej fali wzrostu a kto zacz?? traci??
Opracowany w?a?nie przez firm? Medallia – zajmuj?c? si? m.in. analiz? i doskonaleniem zakupowych…