Tag: SwipBox Polska

Najwa?niejsze wyzwania cyberbezpiecze?stwa firm w Polsce

W 2024 roku Polska znalaz?a si? na drugim miejscu w Unii Europejskiej…

brandsstream

Rola sztucznej inteligencji w e-commerce

Jak wynika z badania SearchNode, a? 96% w?a?cicieli sklepów online wierzy, ?e…

Eksperci

Nieograniczony potencja? automatów paczkowych. Konsumenckie trendy motorem rozwoju

Jak podaje Polski Instytut Ekonomiczny, nasz kraj jest liderem w Unii Europejskiej…

Klaudia Ciesielska

Spadki w e-commerce – D?ugofalowy trend czy wyj?tek od regu?y?

Sektor e-commerce na przestrzeni ostatnich dwóch lat radzi? sobie doskonale. Jeszcze w…

Izabela Myszkowska

Czy e-commerce ma wp?yw na rozwój bran?y transportowej?

Zakupy online s? nieroz??cznie zwi?zane z podmiotami ?wiadcz?cymi us?ugi transportu oraz logistyki.…

Materia? Partnera

Odpowied? firm kurierskich na rozwój e-commerce

Sprzeda? online w Polsce ka?dego roku ro?nie nawet o oko?o 20%. Wielko??…

Materia? Partnera

Szybkie dostawy i komfortowy odbiór. Rozwój e-commerce wyzwaniem dla logistyki

Wyj?tkowo intensywny rozwój e-handlu od pocz?tku pandemii wymaga od ca?ej bran?y KEP…

Materia? Partnera

Rozwi?zania w obszarze ostatniej mili kurierskiej

Ostatnia mila pozostaje kluczowym wyzwaniem dla operatorów logistycznych, zarówno w uj?ciu finansowym,…

Materia? Partnera

Rola pandemii a sektor e-commerce: Podsumowanie roku i prognoza na 2021

Pandemia koronawirusa przyspieszy?a wiele procesów nie tylko w obszarze transportu, logistyki czy…

Materia? Partnera

Automaty paczkowe SwipBox w sieci DPD Polska

DPD Polska w??cza do swojej sieci automaty SwipBox s?u??ce do odbioru przesy?ek…

Klaudia Ciesielska

Wp?yw pandemii na automatyzacj? ?a?cucha dostaw

Wybuch pandemii koronawirusa znacz?co zmieni? rzeczywisto?? w wielu przedsi?biorstwach na ca?ym ?wiecie.…

Materia? Partnera

E-commerce motorem nap?dowym rozwoju firm kurierskich

Wraz z dynamicznymi wzrostami, które w ostatnich latach na ca?ym ?wiecie notuje…

Newsroom BrandsIT

Jak zminimalizowa? koszty ostatniej mili kurierskiej?

Ostatnia mila kurierska nadal stanowi krytyczne ogniwo w sektorze e-commerce. Ko?cowy etap,…

Newsroom BrandsIT

Prognozy dla rynku e-commerce

Handel internetowy ro?nie w si??, a wraz z nim samonap?dzaj?ca si? sprzeda?…

Klaudia Ciesielska

Przed?wi?teczna gor?czka – firmy kurierskie pracuj? pe?n? par?

Zbli?aj?ce si? ?wi?ta Bo?ego Narodzenia mimo zimowej aury, pod ka?dym wzgl?dem s?…

Newsroom BrandsIT

Optymalizacja czasu i dostaw przesy?ek mi?dzynarodowych

Zdecydowan? wi?kszo?? funkcjonuj?cych w naszym kraju eksporterów stanowi? podmioty z sektora mikro…

Newsroom BrandsIT

Black Friday, czyli wyzwanie dla ca?ej bran?y e-commerce

Dni wyprzeda?owe w du?ej mierze nios? za sob? szereg wyzwa?, przed którymi…

Newsroom BrandsIT

E-commerce nap?dza bran?? kuriersk?

Rynek us?ug kurierskich bardzo szybko ewoluuje. Proces rozwoju jest determinowany przez potrzeby…

Newsroom BrandsIT

Paczkomaty i dobre praktyki wspó?pracy z sieciami handlowymi

Wspó?praca z sieciami handlowymi stanowi wiod?cy obszar dzia?alno?ci ka?dego operatora, który etapowo…

Newsroom BrandsIT

Automaty do odbioru przesy?ek a rozwój sektora e-commerce

Obawy konsumentów przed zbyt wysokimi kosztami dostawy wi??? si? bezpo?rednio z wyzwaniami…

Newsroom BrandsIT